Direktlänk till inlägg 7 oktober 2009

Sanningen om Maria Karlsson

Av Maria - 7 oktober 2009 21:30

Om jag ska vara ärlig fullt ut så är jag fruktansvärt beroende av en sak och de är av internet, jag måste kolla flera ggr per dag för att se, och visst kan jag vara utan de en helg om jag inte skulle vara hemma eller så men nu när vi ska flytta kommer det handla mellan 2 till 5 veckor, ni hör ju bara hur jävla länge de är om man är beroende av något? tänk er själva.. Och jag som vill kolla msn, facebook och bdb och jag kollar alltid på riverside, de är varje dag och jag kommer missa allt. Detta känns som att ngn tar ifrån mig en vän, och detta låter sinnessjukt för några men jag mår inte alls bra av detta, och de är så sjukt att dom som håller på att instalera detta inte kan ta sina fiungrar ur sina feta arslen och fixa de. Månaden ut sen är de godbye ett tag och jag kommer få bo på bibblan, kul? nej inte alls och inte billigt för den delen heller, bara jag få kolla ngn gång i veckan skulle de kännas bra men nu handlar de om ett par veckor, de lär inte bli 2, inte 3, inte 4, KANSKE 5, dom lär ju dröja ut på de som fan bara för att man bäntar och väntar man gå tiden ännu långsamare, de kommer kännas som en hel evighet. Vad jag jag göra? kolla in i väggen eller kanske taket? måste skaffa ngn sysselsätting för stunden, ska tröna, ut och gå, ALLT för att bli smal innan internet kommer, så ja kanske bra på sätt och vis men NÄE, ändå inte :'( jag kommer gå under, kommer må sämst framöver, FAN säger jag bara. De var väl de jag hade på hjärtat nu, har sett på tv för att tänka på annat, men nu blir de snart sängen, ska sova till halv tolv imorrn sen fixa mig innan träningen, ska träna sönder sen gå på samtal, sen blir de hockey, hoppas timrå vinner men dom lär ju få stryk om inte annat, men men sånt är livet, eller?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards