Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Maria - 26 oktober 2009 12:00

Idag fick jag en tid på vårdcentralen kvart i elva och de visade sig vara en ögoninflammation som jag trodde :/ och de gör så otroligt ont, de kliar och ja, allt! Så morgon och kväll i 10 dagars tid ska jag droppa ögat eller ögonen, och den var asdyr iaf för min plånbok men ska få igen de av mamma senare tack och lov men 118.50kr, superdyrt jag vet! Men jag hoppas att de hjälper annars skulle jag gå dit och få starkare preparat men hoppas jag slipper de. Så hoppas jag är på bättrringvägar på fredag så jag kan gå ut, annars blir de bara en hemmakväll framför tv och idol med mys, men helst vill jag gå ut, jag ser ju fram emot de, men vill inte smitta de andra heller, eller ja de smittar ju om jag petar i ögonen och kletar på ngn annan, vilket jag inte ska göra, men vill inte heller vara utan smink på krogen och när man ska klä ut sig heller, men får hoppas på de bästa helt enkelt! Och imorgon ska jag sova ut, eller ja mötet på sambandet är till två så lite sovmorgon får jag ju alltid! Men nu ska jag spela lite innan jag ser på riverside för efter de ska jag städa utan lite, damsuga och ta en dusch för att senare krypa ner i sängen för att se lite film och mysa och bara må bra, har så ont i kroppen och knoppen så jag behöver detta känner jag, sen är de sånt vänder med, trist! Men de var väl de, puss

Ovido - Quiz & Flashcards