Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Maria - 9 oktober 2009 12:16

Idag har jag tagit mig tid och ringt till VC om en tid varför jag är så torr och varför jag får sånna utslag på armarna, vill verkligen ha svar på de nu och helst ngn salva, men vi får se vad han eller hon har att säga om de. De kan vara de att jag inte tål ngt eller ja, jag vet inte, de kan vara vad som helst! Jag har tid klockan två sen ska jag ta bussen in till stan och möta upp Tanja, då blir de en rundtur och kika lite på kläder och så, sen åker vi nog hem till mig och köper lite gotta inför kvällen, och då blir de idol =) men hade tänkt visa Tanja vår nya lägenhet med, jag vill flytta dit nu genast, men de kommer vara en sak, internet, utan de går jag under men måste leva med de helt enkelt. Men nu blir de att göra sig klar, dock inte sminka mig förrens efteråt för annars syns de inte lika väl. Men men, hejpa

Ovido - Quiz & Flashcards