Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Maria - 4 oktober 2009 21:48

I helgen har jag varit en aning förrvirrad, på bilträffen och idag på ica. För på bilträffen säger Malin ngt med att de var skönt att dom släckt i phuset och då kommer jag, "vadå vilka är släkt" hahha dra mig baklänges var skoj de var, dålig humor men alla skrattade åt de iaf. Och idag när jag kommer in på ica och ska köpa lite varor så lägger jag upp en kupong med pengarna sen får jag tillbaka den och hon i kassan bad mig läsa om de och då ser jag efteråt att de är på coop den gäller, inte på ica så ja, de var inte alls så kul med tanke på folkmassan i kön :/:p och jag snackade i tele med, lite ohyffsat men julia ringde precis och jag svarade, de är inget man tänker på precis :o så ja, lite förrvirring har de allt varit. Men nu orkar jag inte skriva mer.. hejs

Ovido - Quiz & Flashcards