Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Maria - 15 oktober 2009 16:39

Jag är verkligen sjukt ledsen för din skull, jag lider verkligen med dig men än finns de hopp och jag kan inte göra annat än att tro på de bästa och verkligen hålla tummen för dig, jag vill bara ditt bästa och för mig har du en stor plats i mitt hjärta, samma blod och kött. Jag tänker på dig, grät en kvätt för dig med, detta är självklart jobbigast för dig, men också för mig, de är sånt medlidande så de gör verkligen ont i hela mig. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig, men de går inte och de förstår jag. Men en ska vet jag, att jag kommer stå vid din sida vad som än händer, jag kommer alltid att lyssna på vad du har att säga, jag kommer alltid säga vad jag tycker och tänker, för just nu känns alltid tomt i hela mig, du är en del av mig och jag älskar verkligen dig, även om vi inte alls har samma kontakt nu som då så ska du veta att du ändå betyder så mycket för mig, jag står vid din sida även om du inte kan se mig. Jag vill bara vara vid din sida nu och krama om dig, du skulle kunna få luta ditt huvud på min alex och bara gråta ut allt du har inom dig, jag hatar att veta att du är ledsen, jag vill att detta ska bli bra, de är en mardröm och jag vill vakna upp ur den, men de är verkligheten jag ser framför mig, jag mår dåligt för du mår dåligt, och allt i sin helhet. Detta gör mig så förvirrad, snälla.. Låt allting bara bli bra igen som de en gång varit.. jag beer.

Ovido - Quiz & Flashcards