Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Maria - 6 oktober 2009 18:05

Jag ställde klockan i morse så jag skulle ringa VC men jag ställde om klockan för jag inte orkade, var så trött och seg, och hade inte så ont, som nu och de svider i hela ansiktet. Men iaf så var jag på sjikan idag och gjirde tester, var trött så de gick väl iaf någorlunda bra iaf. Men när jag skulle iväg hittade jag inte mina nycklar, jag vart så rasande, blev förbannad ditt maximalt så jag vände upp och ned på hela lägenheten men hittade fortfarande inte dom, tog extra nyckeln och for iväg, hade nya nyckeln på med så mamma var inte så happy på mig idag vill jag lova, men när de är pause på sjukan av testerna så ringer jag mamma och leker i fikan på min tröja, då ligger dom där, utan att jag ens var medveten om att jag lagt dom där innan, men de tackar jag gud för. Jag var så less, arg och förbannad och givetvis ledsen och besviken på mig själv hur jag lyckas. För jag visste att dom låg hemma, eftersom jag kom in i poten och ödrren igår efter jag simmat med Helena och efter de var jag inte ut ngt, men nu är allt på plats igen. Ser lite smått dåligt och suddigt på ena ögat så innan denna vecka är slut ska jag ha besökt VC, men imorrn är de sista testerna, tack och lov för de.


Ovido - Quiz & Flashcards