Alla inlägg under maj 2009

Av Maria - 31 maj 2009 15:32

Igår var det verkligen en lyckad kväll, grillning, kubb och mys =) det blev även en liten krogrunda, eftersom de var gratis. Vi stannade inte alls länge, men de var tillräckligt ändå =) det avr lyckat med vädret också (;

Ska vara samma gäng på midsommar med som de verkar ^^



you,

Av Maria - 27 maj 2009 21:39

Jag känner ett stort hat inom mig just nu, det finns så mycket där inne som bara vill ut och explodera. Jag är så ledsen, less, arg och ja alla känslor kommer på en och samma gång, det går inte att förklara, men mår så oerhört dåligt. Jag hade verkligen kämpat och gjort de jag kunnat, ska inte de ha en stoty betydelse? allt handlade inte bara om proven utan om så mycket annat, som närvaron och att man ska lämna in saker och de tycker jag att jag varit noga med, jah och Tanja hade minst närvaro i klassen, men ingen utavoss hade nöjt oss, de känns så hemskt och ja, jag vet inte hur jag ska uttcyka mig, men de känns förjävligt! Aja, de finns dock så mycket jag skulle kunna säga, men jag ska överklaga imorrn, annars drar jag in rektorn för det är så jäkla orättvist så de finns inte ;/

Av Maria - 24 maj 2009 22:05

En gång för alla, vi har gått åt varit håll i livet och det ska vi forstätta med, men varför har du då stannat på halva vägen? fortsätt! Jag trodde du gett upp mig för länge sedan, gått din egen väg i livet, börjat om på nytt men de kan du tydligen inte ha gjort. Du måste ha koll på mig, vad jag gör eller inte, om jag skulle ha smink nu eller om jag har ny kille, vad bryr det dig egentligen? Jag lever mitt eget liv nu tack och lov, du lika så. Kan du bara ge fan i mig nu, du ska inte ha något med mig att göra, jag sa upp kontaken med dig för över en månad sedan nu och du söker upp mig på det mest korkaste sättet ever, genom din lilla systers bdb, get a life kille! Jag döljer ingenting, men du måste lådsas vara din lilla syster, inte smart dirket. Du har gjort bort dig, inte jag. Och jag är så satans less på att du inte kan låta mig vara, du måste snoka runt på varje bild och där efter kommentera. Snälla, lägg ner med det för du kommer inte speciellt långt och jag menar, du gör det inte lättare för någon part, det är din lilla syster du går genom för att sabba för mig så jag ska tro att det är hon, men det är bara ett bevis att du inte glömt mig eller gått vidare, jag fattar inte. Aja, det är bara du som drabbas av det och de är du som förloar på hela skiten.

Du är så omogen Jens, snälla stick!

Av Maria - 18 maj 2009 21:01

Jag har verkligen inte bloggat på länge måste jag säga, mitt minne är som guldfiskens och sen har jag väl inte haft någon direkt tid för det heller, men nu ska jag försöka vara uppgraderad och skriva oftare, iaf så ofta jag bara kan =)

Skolan går väl inte på topp, men jag kämpar och gör det jag kan, mer kan jag ju tyvärr inte göra.

Men nu blir det duschen sen ballar av stål..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards