Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Maria - 27 oktober 2009 21:12

Det känns verkligen nu som att jag håller på att bli sjukt, ont i hubudet, trött och lite smått ont i resten av kroppen. Jag har inge feber som tur är, men ska snart sova hade jag tänkt, är så sjukt trött fast jag fick sova ut i morse. Och jag hoppas verkligen att jag kan gå på sambandet imorgon, de är ju Eva som pratar så de håller mig vaken.
Kollade nyss på platik kerurgera och man kan säga att dom är rikigt skicklig på de dom gör och man blir så sugen på att fixa om sig, de är så mycket man vill göra och när man ser sånt där så känns de lockande på ngt sätt :) men de är ju bara en dröm, får träna mig till en fastkropp helt enkelt.
Men som sagt vill inte bli sjuk!
God natt..

Av Maria - 27 oktober 2009 15:33

Jag känner mig så sjukt hängig och seg i hela kroppen så kan knappt orkar göra ngt, mina ögon känns som fotbollar och jag skulle kunna lägga mitt huvud på kudden och slockna direkt, utan att tveka! Men nu är de så att man har en del att göra, var på möte idag och sen har jag kollat på andra avenyn som var sjukt bra denna gång, verkligen spännande, sen såg jag riverside. Och nu snart ska man iväg och handla lite mat så man får i sig ngt, har inte ätiy ngt idag men har knappt haft ngn matlust helelr av ngn konstig anledning :( så jag hoppas de blir någon god mat. Mitt huvud värker och allt värker, tycker nästan lite synd om mig, hähä! Men de är bara att kämpa, ska upp tidigt imorrn, de känns jobbigt, speciellt nu. Men vad gör man?
Hörs på sen.

Ovido - Quiz & Flashcards