Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Maria - 30 oktober 2009 12:14

Jag låg och sov så skönt tills mamma kommer in innanför dörren och säger: "sover du än? klockan är fyra" och jag upp sittandes i sängen och säger: "VA? skämtar du med mig?" och mamma: "näe"? jag till mamma: "men seriöst, hur mycket är klockan"? mamma: "klockan är halv tolv" snäll mamma jag har va? då har hon fått gått tidigare från jobbet idag för sin chef av ngn anledning, så jag trodde klockan var fyra först med tanke på att hon slutar kring den tiden, fick som panink och visste inte alls vart jag skulle ta vägen, för de är verkligen långt ifrån mig, kanske till ett två men inte till fyra, men som tur skämtade hon bara med mig, annars hade min dag inte varit okej. Men nu har jag duschat av mig och klätt på mig, ögat känns lite bättre men klådan är där och irriterar men svullnaden är bättre, men ska bara ta de lungt med Thom och Julia ikväll, och självklart mammsen med, framför idol med en massa gotta! Funderar på att dra en kina, är riktigt sugen på de idag, eller ja alla dagar men speciellt idag ;p så om ett litet tag ska jag föna hårdet och platta de, eftersom jag inte kan göra mig snygg i facet med smink så gör jag de på håret ist (: sen ska jag på ica med mamma och handla gotta, sen bara chilla tills ikväll.

hejs

Ovido - Quiz & Flashcards