Alla inlägg den 24 oktober 2009

Av Maria - 24 oktober 2009 16:06

Jag har så sjukt ont i ögat, de känns som att hela ögat har åkt på en jävla smäll men de är i själva fallet så att jag har trottsat och avbänt smink fast jag inte fått jag de har jag förmodligen skrivit i mina tidigare inlägg, är jätte torr i facet nu igen och under ögat är de värst, är snustorr plus att de ömmar av bara h*lvete :/ måste vila nu utan att trottsa.
Och i morse kan jag säga att jag fått sovit ut, till tio i ett när mamma väckte mig, skulle ha tvättis med henne sen skulle vi i väg och handla och nu är kasslern med ostsåsen i ugnen och riset står och ska bli klar på plattan och bara om drygt 15 min ska jag äta, och där efter ska jag och mamma till lägenheten med en massa grejer, sen kommer Julia och umgås med mig ikväll, de blir bara en myskväll framför tvn, kanske körslaget? inte de bästa men vi ska ju självklart se film med, myyyspyys i detta väder. Inte alls ngt trevligt väder allt.. Och idag känner jag mig knas med tanke på min underliga dröm jag drömde i natt, de var precis som att jag drömde en sanndröm men jag vet att de aldrig kommer bli så, men på sätt och vis kommer den bli sann men längt ifrån på de sättet som hände i min dröm, tack och lov för de!
Men Are you gonna go my way med calle igår, så sjukt bra låt så nu har jag fixat den på datorn men självklart med orginalet.
Men nu ska jag duka och fixa inför käket, är döhungrig.. är så dum som inte käkat en smula idag, de gillas inte!

Ovido - Quiz & Flashcards