Direktlänk till inlägg 14 juni 2010

Trött Maria

Av Maria - 14 juni 2010 19:25

Usch vad slö och trött jag är efter denna måndag. Renskrev lite historia idag på datorn. Ska börja med de sista i morgon, kanske de mesta och de största? ringde till Sven idag iaf och han sa att OM jag inte skulle hinna så har jag lite mer tid på mig, han kunde ändå ha tid att läsa sin mail så de är ju ett stort plus! Jag är lite glösmk så jag har säkerligen nämnt detta i tidigare inlägg? de jag skrev idag till och med? men då har ni fått de uppdaterat iaf, hähä!


Och när jag kom hem kände jag verkligen att de skulle behövas städas i mitt rum och rikigt nog så började jag städa och fick för mig att möblera om och nu är de fräscht och rent, även lite nytt eftersom jag möblerade rätt mycket, och nöjd blev jag. Det är som mysigare nu känner jag och de var dax för lite nytt..

Skulle vilja ha ny säng men de blir när man får ett eget krypin som känns väldigt lockade just nu. Men den dagen kommer den med.

Annars har jag bara haft tvättsuga, och efter de kanske de blir att lägga sig annars kolla på film, beror på om jag orkar. Annars blir de Alvin och gänget, den kan man se om och om igen, i love this movie <3


Puss påer!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Skapa flashcards