Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Maria - 25 oktober 2009 21:39

Jag har smått kikat på Linas kvällsbok innan jag gick en sväng med Emelie på ica, sen kikade vi på ensam mamma söker och de är alltid så bra, jag älskar de programmet! Mammorna är så härliga och jag kan seriöst inte missa ett enda programm, de är samma sak med idol, riverside och aa, de är de programm som  jag följer varje ansnitt på. Och nu är de snart dax att gå och lägga sig känner jag, gruvar mig för att somna och vakna för smäran är olidlig =( men jag får härta ut.

God natt bloggen!

Av Maria - 25 oktober 2009 16:17

Jag pratade med en vän på msn förut idag som gått omvårdnadsprogrammet och jag berättade om mina besvär med ögat och hon trodde att det troligtvis kunde vara en inflammation och de tror jag med när jag gick läsa genom länken hon skickade till mig, det stod en massa så jag hoppas att jag får ngt svar på det imorgon om jag får en tid på vc, sen att jag är frisk i ögat tills på fredag. Men de ska nog gå bra, var ute nyss och då kändes de ännu värre, hur jobbigt som helst!
Och jag fick veta vem de var som omkom och 2 andra som var inblandade i olyckan, kände inte han som dog men gud så tragiskt de är, bilen dödade han liksom, allt kan hända och alla säger att de där inte drappar en själv, men allt kan hända och trafiken är ingenting att leka med. Men livet är fört kort helt enkelt och alla som nyss börjat leva, de är dom de drabbar som värst =( rest in peace joel viklund!
Ikväll blir de att glo på ensma mamma söker, men det är ju ett tag innan de börjar så ska spela lite på fb, hejjs

Av Maria - 25 oktober 2009 11:40

Mitt öga blir bara värre, de kliar av bara helvete och de ömmar mer och mer och nu när de är en ny dag är jag uppsvullen och röd, de ser hemskt ut och jag gillar de inte alls. Ska ge de en chans till hos vc, ska inte säga alla ggr jag sminkat mig utan att jag prövade på vad de kundevara jag inte tålde, men nu har jag inte haft smink sedan fredag och de är ju som värst nu, och fan så ont de gör, de går inte att beskriva och när jag blinkar så känner jag de i hela vändtra sidan, de spännar och ömmar något så kopiöst :/ men hoppas på en tid på vc imorgon under sambandstiden, att de är efter eller innan, för jag blir snart galen, de handlar om mina ögon och min syn och de är den man är rikigt rädd om :/ ärligt talat blir jag faktiskt lite rädd, men de skulle väl vem som helst vara? aja får återgå till de när jag fått mitt svar, vill till en ögonläkare men hör efter men dom på vc vad som anser att jag borde göra.
Läste i tidingen att sju personer åkt av vägen och krockat med en annan bil, en 19årig kille omkom och de andra hade lindriga skador, de kom från sundsbrukstrakten och jag vet säkert vilka de är, vilket är hemskt.. Men ska luska och se efter vilka de kan vara, huva vad hemskt!

Av Maria - 25 oktober 2009 01:03

Ikväll har jag umgåts med min Julia, vi har sett på körslaget sen har vi bara legat och pratat i sängen och sett på film, de var mys! Jag sitter just nu framför datorn och Julia snackar med Björn i tele, dom verkar fastnat för varandra rätt regält och snart ska hon hem med bussen och jag ska sova. Mitt öga mår inte alls bra, inte de andra heller för den delen och inte min hy heller, skit jobbigt, mår inte alls bra av de =( känner mig trött med, men snart får jag sova, ska sova ut imorgon med, de ser jag framemot (Y)

Säger iaf god natt nu, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards