Alla inlägg under juni 2009

Av Maria - 17 juni 2009 00:05

Jag vaknade av att det levde om utanför, de var vaktmästaren som höll på med gräsklipparen skulle jag tro, då var klockan runt tolv tiden, var ruggit trött men jag gick upp iaf, satt vid ett tag vid datorn, fixade lite käk sen fick jag något ryck som sa åt mig att städa, och jag städade hela rummet, allt är klinisktrent nu, de är så fint så =) sedan ställde jag mig och diskade åt mamma så de var fint då hon kom hem.. Senare under dagen kom Julia på besök, vi gjode väl inte alls för mycket, vi surrade, gick på lidl, käkade godisburgare och daimtårta sen satt vid datorn ett tag. Efter hon gått hem så har jag den mesta del suttit här, skulle sätta på en film men de orkades inte! Ska snart ta mig pensellinen sen göra mig klar för natten sen lägga mig i sängen och försöka sova =)
Tanja kommer nog på besök hos mig imorgon, det blir nog trevligt, de kanske blir en kinabufe, kanske fika hemma hos mig, eller varför inte en prommis om de blir vänt väder, eller hela packetet?  =D Senare mot kvällen någon gång hoppas jag att Eric kommer, han skulle höra av sig under dagen, den ska han nog sova hos mig =) och på torsdag är de arbetsförnedringen som gäller, måste fixa inskrivning där och kanske ett wxtra jobb under sommaren, iaf försöka! Men nu ska jag planera imorgon dagen med Tanja sen krypa ner, hare gött allihopa!

PUSS

Av Maria - 15 juni 2009 23:38

Jag måste säga att jag är väldigt dålig på att skriva i bloggen, jag glömmer helt bort det! Som jag sagt tidigare, ska försöka skriva oftare, så ofta jag bara kan, vill skriva av mig lite.
Jag var iaf på skolan idag, för sista gången, hade svenska prov, ett pomprov i ett bibelprov, de gick hyffsat hade en del kvar men de gick gå för den gången och jag fixade de iaf =) så nu har jag allt förutom b kuserna som jag tog bort i samhälle och natur, för de var för svårt för lilla tröga mig och historian som jag försökt nu tre ggr men har misslyckats :/ ska läsa upp engelskan på konvux framöver också! Men jag kan ändå säga att jag är nöjd med min insatts på skolan, jag har gjort de jag kunnat och mer än så kan jag tyvärr inte göra. Men nu känns de bra, skönt att ha sommarlov, men dock utan värme, undrar precis vart sommaren tog vägen, vill ha värme nu men den har inte varit här på väldans länge måste jag säga :/ tråkigt! Hoppas på bättre väder under midsommaren, då vill vi alla ha sol med värme, eller hur? =D
Imorgon hade jag tänk sova ut, är helt slut i kroppen, mådde inte alls spciellt bra idag, men de finns ju sådana dagar med, sen är de bara 2 dagar kvar jag ska äta pensellin för halsflussen sen är jag fri, för man vill ju dricka på midsommar med, de lär ska bli grillning med gäget och med Eric då förståss, min lilla prins =) Saknar honom redan, fast jag var med honom i fredags till lördag, men de är ju så när man är nyförälskad.

Men de var väl allt för mig idag, ska snart sussa är jätte trött!
God natt!


Puss :*

Av Maria - 4 juni 2009 19:12

Egentligen har jag mig själv att skylla, de var nog för årets dopp, kanske lite för tidigt. Eller om de kan ha varit för jag haft viruset i kroppen innan och att de bröt ut efteråt. Jag har ont i halsen, huvudet, är lite febrig och ont över öronen, blir galen! Jag vill ju hinna bli frisk innan lördagen så jag kan gå på crusingen, för dit ska jag. De kanske inte är halsfluss, men ändå är de drygt och jobbigt att vara sjuk när de är sommar! Men ska plugga lite svenska imorrn hade jag tänkt, sen kanske umgås med emmys fredde medan hon är på praktiken, bara man inte smittar honom vill säga :/ Så nu blir de en varm dusch sen ska jag kura ihop mig i sängen och glo på tv, de blir mys!
puss :*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards