Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Maria - 10 oktober 2009 23:53

Av någon konstig anledning så vaknade jag och Tanja tidigt idag, vi gick och la oss så sent igår och vaknade upp av hög musik från dårarna som vi bor granne med, runt halv tio var vi vaken och de är nu de känns för jag är super trött och helt seg i kroppen! Jag har varit med Julia idag, vi har väl inte gjort allt för mycket men de behövs inte heller för att vi ska ha de skoj :) såg på körslaget och de var ingen hitt precis, iaf inte från min sida. Sedan kom Sebbe förbi en snabbis, så surrade lite med han och de var trevligt att träffa hen efter så lång tid tillbaka. Och nyss åkte Julia hem, så sitter här och ska snart sova, orkar knappt vara uppe känner jag, ögonen tynger ner. Men förmodar att jag ska träffa Sonny imorrn ett tag, hans girlfriend kanske inte gillar de, men de är en vän till mig och vi tänker inte inte sluta vara vänner bara för de, och visst är de ett ex, men so what? Aja betyder samtals ämne nu till en stor nyhet, Elin kommer till mig vecka 43, då blir de skoj, bio och ja hela packetet, läääängtar som fan, de vill jag lova dig och alla ni andra :) kommer gå på sambandet men de är som sagt inte allt för många timmar, så Elin kan sova gott och väl. Men de ska bli super skoj, men ännu närmre tills min tid utan internet, dagarna närmar sig :/ huga vad de känns! Och sen imorgon bli de att se ensam mamma söker, sååå spännande och så hett ;d hähä... Skulle egentligen umgås med Lilly och Lai då med, men de blir på måndag, då ska vi äta gott och dricka lite vin och surra på en massa skit hade vi tänkt, de ska bli så trevligt så :) sen på tisdag, ja då är man ledig, inget möte och de tycker jag ska bli skönt, men på onsdag är de grupp som vanligt och tordag blir det stuiebesök. ÄVEN att jag ska till Thom på onsdag, så som de ser ut nu iaf, då blir de till att träffa hans päron, skoj men pirrit men de grejar jag (Y) Nu fick jag typ ut hela min veckas palner, ska klämma in träning 2 dagar i veckan med, för annars överlever inte jag :o Jag tror de var allt, skriver detta iaf min datorr pajar för den är som sagt inte helt frisk efter jag pillat på den, eller ja jag råkade komma åt stömbrytaren :/ sen var den helt knas! Men nu alla glada, sura och allt vad ni är, jag är svin trött så godnatt, sov sött <3

Av Maria - 10 oktober 2009 11:20

Alltså mina grannar har verkligen ngt allvarligt psykiskt fel på riktigt, jag fattar fan inte hur dom tänker, dom bor fan i lägenhet och de finns vissa regler som måste följas men tydligen finns de inte några läskunniga i de trapphuset, vart var dom när dom egentligen skulle gå i skolan? Jag kan hålla med om att de är kul att spela hög musik någon gång men flera ggr varje helg som går och går. Jag hatar mina grannar, de var halv 4 dom spelade, de lät som sagt att de var i vardagsrummet och både jag och Tanja vaknade upp, precis när man somnat. Men aja de finns inga ord att beskriva hatet.

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards