Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Maria - 20 oktober 2009 15:44

Idag är jag trött som vanligt..

Men idag har jag varit på möte på sambandet och jag fick ut mycket av de jag hade att säga, sen har jag kollat på aa på datorn och såklart är de super bra i mina ögon =) always..

Och snart ska jag iväg och handla med mammsen, är sugen på kinamat men de lär ju inte bli så, känner mig lite fattig plus att min mamma lär ju inte heller ha så mycket pengar, men huvudsaken är iaf att jag får mat i magen.

Sitter och spelar cafe world, de är alltird lika skoj =D är liteeee beroende, drömmer till och med om de och då är de illa :o men iaf, Elin skulle komma till mig på fredag men de ekonomiska kom ikläm och de har jag fullt förstående för, men hon kommer upp en annan gång, snart förhoppningsvis och då blir de partay skulle jag tro =) men cattis fyller snart år med så de är om 2 veckor, då blir de party, kan inte svika henne en 3e gång, är alltid borta på hennes födelsedag men nu ska jag komma hade jag tänkt (Y) är ingen festpingla men när man festar sällan blir de ännu roligare, sen får alla andra tycka jag är tråkig, finns som sagt bättre saker man kan sysselsätta sig med, de vet iaf jag och Julia ;p även jag och Tanja men nu blir de tråk på fredag, ingen Tanja att se idol med :/ snyyyft.. vill ju ha henne här, vi ses ju så sällan och man vill ta vara på alla ggr de bara går, men om du ser detta Tanja är du varmt välkommen på fredag :$ sen blir de bus emd Jullan på lördag, mys? jappp...


affären och mammsen kallar.. hejpa

Ovido - Quiz & Flashcards