Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Maria - 18 oktober 2009 17:21

Jag håller verkligen på att somna, jag har knappt gjort ngt vettigt idag mer än att hjälp mamma ner i tvättstugan sedan har jag spenderat hela tiden framför datorn, dåligt men sant. Men åt andra sidan pallar jag inte göra ngt annat heller, ska snart hälla upp ett varmt skumbad och värma mig lite sen blir de nog att spela lite till innan jag lägger mig i sängen framför tvn, för ikväll är de ensam mamam söker och de är alltid lika bra. Och de jag missat på riverside ska jag också se innan klockan åtta, vill ha ngt smarrit men NEJ jag ska inte, så de de bra :o har fan värk i hela kroppen så jag hoppas att badet hjälper! Och jag kan inte lägga mig nu heller, fast jag håller på att dö. Men de är bara att härda och dricka lite vatten och göra de bästa för att hålla sig vaken.

Av Maria - 18 oktober 2009 14:27

Idag ska jag bara slappa, inte gå utanför dörren bortsätt från tvättstugan, för jag är så sjukt trött på söndagar och andra dagar med men de är värst på söndagarna. Ska bara pyssla om mig själv idag, sitter just nu och spelar cafe world, Tanja lärde mig hur de gick till och nu är jag fast, de är svin roligt och jag älskar det! Det är givetvis lite tröttsamt med tanke på att jag inte sovit allt för många timmar i helgen för att vara mig, speciellt inte i natt, jag börjar vakna allt mer tidigare och tidigare, känner inte alls igen mig på de, visst är de skönt att inte sova bort hela dagen men de är också skönt att sova ut när man väl kan.. Och imorgon måste jag upp halv åtta igen sen gå på sambandet, efter de ska jag hem och fixa på. För imorgon måste jag börja på allvar, inga godig eller drciak på vardagarna, utan jag ska träna, ut och gå och verkligen fixa detta, Katrine ska hjälpa mig och de uppskaffar jag mer än gärna, sen på tisdag är de deitisten med efter sambandet, men kom på nu att jag måste fixa en ny tid för samtal eller för besöket hos henne, tror nästan att de är samma tid, men de ska kollas upp. Ska förmodligen träffa Tanja inne i stan då med, ska få min mössa då =D wii.. den är efterlängtad kan man säga. Men nu ska jag göra ngt att äta innan jag svälter ihjäl. bye

Av Maria - 18 oktober 2009 01:54

Idag har jag känt mig så otroligt deprimerad av någon konstig anledning, de har dalat upp och ner hela dagen, inte i morse men efter stan och birsta med Tanja och de är ju absolut inte hennes fel och hon har ingenting med saken att göra. Men allting känns bara så fruktansvärt konstigt, de är inte som att jag kan vara den Maria jag faktiskt är. Det är så ont i mig, jag vill inte känna så som jag känner, men de är ingenting kan kan göra något åt, utan de är bara att gilla läget, prata ut om de som faktikst känns fel och ja, ni kanske förstår vad jag menar.. Jag har så mycket att säga, men jag blir som tommmmm i hela skallen, sorry :/

Ovido - Quiz & Flashcards