Alla inlägg under april 2009

Av Maria - 19 april 2009 21:54

Det är verkligen svårt för mig att förstå mig på dig, du är först på och säger åt mig att du är rädd att jag skulle vara öppen för ngn annan när du var borta och under hela tiden du var iväg så kändes allt knas tills du kom hem, för då var kontakten mellan oss rätt okej tills den blev toppen, precis som innan men NU då är jag mer förvirrad än jag någonsin varit under många månader, nu vill du tänka, men vad gjorde du under den månaden du var iväg utan att ens ha snackat mig mig på väldigt länge? liksom jag fattar inte. Samma fucking jävla visa varje gång, att jag aldrig lär mig. Eller vad fan är felet annars? Aja, it sucks.

I will shit in everything, in love shit, shit is a fucking good time.Eller vad fan säger man?
Av Maria - 14 april 2009 12:11

Tankarna snurrar fram och tillbaka, upp och ned, huller om buller. Det känns super bra ena dagen, andra dagen inte, då är allt helt tvärtom. Det känns konstigt, svårt att sätta ord på vad det är, det är som svårt att förklara och kunna kontrollera vad jag ska göra, gråta eller skratta. Men får ta en dag i taget helt enkelt, de vinner jag kanske på, men ändå är det svårt att se på den synvinkeln ibland, det tar som stopp men ändå vill den andra halvan fortsätta. Ja, jag vet inte hur jag ska förklara, jag vet men ändå inte, det är det där frågetecknet där emellan som klämmer åt, som tankarna slår runt som ett spel, är det jag eller kanske bara mina tankar, eller är det både och? Alltså jag vet inte, de känns som verklighet samtidigt som en dröm, kanske en mardröm, men de kanske också är en verkligehets mardröm, när ska jag vakna upp ur den? Det är väldigt sällan jag kände så här nu, sedan jag gjorde mig av med dig, men de här handlar inte om dig, utan om någon/något helt annat. Kanske bara är just nu det känns som värst, eller ska det fortsätta? Det kommer så mycket på samma gång, alla dessa känslor, allt, allt på samma gång. Det är sjukt =(

Av Maria - 13 april 2009 22:37

Nu var man hemma i norrland igen, skönt och tråkigt på olika sätt, men de är inte sista gången jag var där precis. Nästa gång blir i mitten av sommaren skulle jag tro, då blir det grönan och grejer (; läängtar! Men där var det typ 18 grader i skuggan på lördagen, hur skönt som helst sen kom man hem och då är det hur dystert som helst, kunde inte ta med mig vädret hem märkte jag, för de lär ju ta en månad till innan värmnen kommer för all satans snö är ju kvar, hatar snö just nu, vill bara ha en massa sol och mys. Äta mjukglass sittandes på en parkbänk på stan och bara sola, åh vad härligt, GE MIG!


Imorgon kommer Tanja, då blire plugg och bullbak, myspys säger jag.


Puss

Av Maria - 12 april 2009 15:11

Här i huvudstaden är det nästan sommar, solen skiner och man kan gå barnärmd. Det känns helet underbart, ska nog ta med mig vädret upp till norrland imorgon. Och dagarna här har bara rusat fram, de är redan dax att åka hem, redan på eftermiddagen rullar vi här ifrån, tråkigt nog. Jag har haft det väldans trevligt här måste jag säga =) Har hunnit träffa Elin, men tyvärr var det inget långvarit men det lilla vi hann träffas var såklart bättre än ingenting, vi kollade runt i sthlm bara och umgicks, vi tog lite käk och surrade lite gamla minnen. Har saknat henne en massa, hoppas hon kommer upp till mig snart så vi kan festa lite och umgås ännu mer =) men det kommer vi ta igen hoppas jag. Skönt med lov iaf, ska sova en massa, ingen ska få störa mig inte (; Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer för nu är de stan som gäller (;

PUSS


Henrik, du är bäst! Lätt värd all guld i världen (;

Av Maria - 8 april 2009 21:40

Imorgon går vi halv dag sedan är det lov och det ska bli rikigt skönt, de vill jag lova er alla. Ska sova och bara njuta av ledigheten, sen bara vara. Dock är det vanliga lektioner imorgon men de är bättre de än hel dag eftersom de är värsta dagen på torsdagar. Och på fredag drar jag till sthlm, så kommer förmodligen inte skriva så mycket då, men ska hinna umgås med Elin, Crille och Sonny i Sthlm iaf, saknar dom en massa. Och sen ska man få träffa Elin2, hon jag är faster till, go nuppan min =D
Sen har jag och Emmy simmar 1000meter idag, mycket duktiga bruttor måste jag säga, eller hur? Det kändes rikigt skönt iaf =) Men så skämde man ut sig idag igen, men dock inte från den bästa, utan nu var det någon helt annat, som sagt jag äger på att skämma ut mig, de är jag och jag lovar, de bjuder jag på (;
Imorgon blir de som sagt skola, hem och lämna saker sen åka in till Birsta med mamma, åka hem, packa och äta kina mat och de värsta av allt, tvätta :/
Sedan hoppas jag att Erik kommer på skolan imorgon så kan kan hälsa honom glad påsk och grejer =D
Sen tycker jag att Henke kan komma hem, har inte hört ett ljud från han :s:/ Men aja, thats it, GLAD PÅSK på er alla!

PUSSS

Av Maria - 7 april 2009 16:15

Idag känns allt så segt och tråkigt, kanske har med de tråkiga dystra vädret att göra? Vill inte kalla det för varmt heller för den delen. Fick dock inte allt för mycket gjort idag på skolan, men det kommer en dag imorgon med =) Sen så orkade jag inte vara kvar på skolan så åkte till birsta och träffade Emmy ett tag sen for jag hem och städade undan lite så jag ska slippa göra det imorgon för då ska jag simma eller ut och gå med Emmy och på torsdag blir det handla med mammsen och tvätta innan vi åker. Det ska bli skönt att komma iväg och ha lov, de behövs verkligen. Men nu ska jag vänta tills mamma kommer hem och hjälpa henne med maten, sen blir det att renbädda och bara vara inne och ta de lungt, se film eller bara koppla av för jag orkar inte gå utanför dörren mer idag.

Hejjjjjjs


PUSS på dig

Av Maria - 6 april 2009 18:24

Alltså jag kanske är en mästare på att skämma ut mig själv, som idag ;o haha dåligt jäkla pinsamt det var. Men sånt är livet, jag fick iaf Tanja till att skratta, men de kanske inte var så konstigt, haha! Men dagen gick snabbare än vanligtvis och det var ju skönt, hade ingen data i morse för läraren var sjuk. Sen var det natur och matte och jag jobbade på som fan på matten, rätt stolt måste jag säga, jag KUNDE liksom så mycket, trodde inte att det var jag som jobbade, men det var väl mitt andra jag, hähä (A) och på lunchen gjorde jag och Tanja sällskap med Erik, det var trevligt =) Efter skolan var jag dock trött så vilade ett tag tills jag fick lite sms och telefonsamtal för jag hade glömt stänga av vibben =p men får sova i natt ist =)

Nu snart ska jag åka på icamaxi med Julia och hennes mamma, skulle göra det för ett tag sedan men de tog längre tid än väntat. Sen när jag kommer hem blir det tvn och bara mys. Sen sooooova!


Av Maria - 5 april 2009 19:15

Jag känner att jag total dissat bloggen nu för tiden, men de är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu så jag tänker inte på det alla ggr sen finns det inte alltid så mycket att skriva om!

Men i fredags var jag på förfest hemma hos Denisé, vill inte kalla att det var något drag i början men sen kom Jenna med ett gäng och då blev det plötligt lite trevligare och drag, jäkligt snälla peoples måste jag säga =p Sen var det lyset som gällde, men de var inte speciellt roligt måste jag påpeka, typ noll drag så jag Denisé och Emelie drog till irichpub för att träffa Tobias och sen drog vi på donken och käkade, så det var inte mycket korgen, eftersom det sög!

Sedan väntade jag och Emelie lite över en halvtimme på bussen, det var inte nice =S fittit kallat och grejer.
Innan krogen skulle jag och Denisé gå på toaletten på bion för jag höll på kissa på oss, hon lika så. Men iaf så träffade man på Erik där och det är ju alltid trevligt.

Och igår gjorde jag inte så mycket, mer än att jag umgicks med Julia och softade lite, men det var treligt =) Och nu idag är det söndag och då blir det bara chill =)

Skola imorgon tills på torsdag sen äre lov, Sthlm och bara mys =D

PUSS!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards