Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Maria - 1 oktober 2009 11:59

Jag har verkligen prövat allt i stort sätt men min hy är fortfarande lika jävla torr då som nu. Ska köpa en nattkräm till och se om de fungerar och fungerar inte de ska jag pröva de min bror rekomenderade mig, vad de nu än hette? Och det är säkerligen för de är höst, men jag orkar verkligen inte dras med detta för de är störnade och de kliar och svider, inte alls roligt! Och klådan i armväcken och i ögonen, ja de är inte heller de roligaste. Och idag borde jag städa av lite för dom kommer förmodligen att kika på lägenheten imorgon, sen börjar flyttingen, skönt värre. Borde fixa allt nu, sen baka något gott för jag är verkligen sugen på något och pallar inte gå till affären just nu, för jag är super lat ^^,

Skulle egentligen simma idag, men då var de hockeyn som stod i vägen så de får bli en annan dag, men de kvittar för mig, för känner inte lust för något alls idag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards