Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Maria - 7 oktober 2009 21:30

Om jag ska vara ärlig fullt ut så är jag fruktansvärt beroende av en sak och de är av internet, jag måste kolla flera ggr per dag för att se, och visst kan jag vara utan de en helg om jag inte skulle vara hemma eller så men nu när vi ska flytta kommer det handla mellan 2 till 5 veckor, ni hör ju bara hur jävla länge de är om man är beroende av något? tänk er själva.. Och jag som vill kolla msn, facebook och bdb och jag kollar alltid på riverside, de är varje dag och jag kommer missa allt. Detta känns som att ngn tar ifrån mig en vän, och detta låter sinnessjukt för några men jag mår inte alls bra av detta, och de är så sjukt att dom som håller på att instalera detta inte kan ta sina fiungrar ur sina feta arslen och fixa de. Månaden ut sen är de godbye ett tag och jag kommer få bo på bibblan, kul? nej inte alls och inte billigt för den delen heller, bara jag få kolla ngn gång i veckan skulle de kännas bra men nu handlar de om ett par veckor, de lär inte bli 2, inte 3, inte 4, KANSKE 5, dom lär ju dröja ut på de som fan bara för att man bäntar och väntar man gå tiden ännu långsamare, de kommer kännas som en hel evighet. Vad jag jag göra? kolla in i väggen eller kanske taket? måste skaffa ngn sysselsätting för stunden, ska tröna, ut och gå, ALLT för att bli smal innan internet kommer, så ja kanske bra på sätt och vis men NÄE, ändå inte :'( jag kommer gå under, kommer må sämst framöver, FAN säger jag bara. De var väl de jag hade på hjärtat nu, har sett på tv för att tänka på annat, men nu blir de snart sängen, ska sova till halv tolv imorrn sen fixa mig innan träningen, ska träna sönder sen gå på samtal, sen blir de hockey, hoppas timrå vinner men dom lär ju få stryk om inte annat, men men sånt är livet, eller?

Av Maria - 7 oktober 2009 15:14

Idag var jag på sjukhuset och gjorde sista testerna och ja, jag var super trött ich min hjärna ville kanske inte jobba fullt ut men de gick ändå rätt hyffsat borsätt från minnestesterna som inte fungerar allt för bra. Men nu är jag äntligen klar, de känns super bra att ha de gjort, fick ju vänta 1.5 år innan jag ens fick ngn tid. Så missade gruppen idag på sambandet men imorgon är de träning och då ska jag gå och efter de ska jag ha ett samtal sen blir de hocky på kvällen, de gillas! När jag kom hem idag så vilade jag tills nu typ, hur skönt som helst, är fortfarande super trött men sova får jag göra sen. Vet inte om de är nngt bta på tvn ikväll, annars blir de sängen som kallar väldigt tidigt :) Och på fredag är man ledig men ska ta en tur till stan då och kolla lite med Tanja, sen ska hon med hem till mig så ska vi ha en liten tjejkväll jag och hon, de ska bli super nice (Y) då blir de mys framför tvn och idol, med en massa gotta! De var mina rader för idag!


Ovido - Quiz & Flashcards