Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Maria - 21 oktober 2009 19:02

Jag tänkte berätta för er alla att min vän Tanja fyller tjugo år idag, systemmyndig och allt, så ett stort grattis till henne <3

Jag tänkte också berätta att jag var så otroligt klantig igår och med vissa saker är jag rätt öppen av mig, jag bytte p-piller från vanliga till mini med tanke på de som hände min pappa och jag tar dom vanligtvis klockan ett på dagen och igår var de så lustigt att jag tänkte "mhm, en blå karta, de står inte dagarna heller, kostigt" sen så var väl de inget mer med de men senare mot kvällen så upptänkte jag när jag skulle hämta ett plåster och alvedom att där låg min karton med 2 karter mini piller, då hade jag råkat tagit ett piller fel, alltså från förra pillerna som jag inte får äta, de vart verkligen panik men de var ingen fara sa dom på UM, så får lita på henne, eller ja hon sa att de nog inte är någon fara med tanke på att de ändå är ett hormon piller och att de bara handlade om ett enda piller, så de var skönt att de inte var ngn fara, då skulle jag dött eller ngt. Men onyttig som jag var så åt jag på Sibylla idag med Petra, jag kan ju inte svika henne, onsdagarna är ju våran luchischdag och så länge jag har pengar så kan jag unna mig med de och hoppa över godiset, har dock varit lite sugen på de, men jag åt inge godis i måndags och inte igår heller och ingenting idag och för mig är det ett stort framsteg för jag är en liten godisråtta men nu har jag bestämt mig att jag ska stå ifrån de, bara äta de på fredagar framför idol, så de ska jag hålla! Och jag är glad att Katrine är där och hjälper mig, som stöttar mig och verkligen puschar på mig..

Och till en helt annan sak, ska köa imorgon utanför den nya leksaksaffären och eftersom min engelska suger så kan jag tyvärr inte stava till de, men alla lär ju fatta ändå, hoppas jag. Men dit ska jag iaf, ska kolla efter en billig leksak till underbarnet som jag är faster till sen en djäluvsvans om de skulle finnas, ska vara en djävul på Cattis fest nästa fredag, beslutar mig för att jag ska dit, missar idol då men siom tur finns de finns de en söndag som visar reprisen :) Och just nu har jag varit i lägenheten med mamma, flyttat lite små saker, mer blir det imorgon.
Har varit i birsta med Sandra idag, de var trevligt, träffar henne så sällan men gud så fin lampa hon köpte är sugen på att köpa den själv men är för snål för de, 400kr gör ont att lägga på en lampa nu när man är så fattig som man är, men de får man önska i julklapp.
Men aja, avslutar här! hejs

Ovido - Quiz & Flashcards