Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Maria - 22 oktober 2009 11:14

Alltså jag måste egentligen vara en av dom snällaste människorna som finns, jag kunde sova till tolv idag men ist klev jag upp halv sju för att jag skulle hinna in till birsta till 20 i åtta, köade från de tills nio tills toysrus skulle öppna, jag och Emelie hamnade på plats 25, snorkallt men sjukt mycket folk, herla parkeringen och mer kom det. Jag köpte en julklapp till Elin, den var sjukt mycket billigare eftersom de är pankpriser nu i starten, så en julklapp är klar, men ska hinna köpa en till sak till henne med =) men fin var de och butiken var jätte stor tycker jag, mycket folk som ruschade in och ut och haffade åt sig en massa grejer, men de förstår jag de var verkligen pankpriser, de fanns så sjukt mycket där inne, så hoppas de inte går i KK för vissa skaer var de ganska häftiga priser på måste jag säga, men mycket som var hyffsat billigt med, beroende på vad man ska ha och om man ska gämföra. Men de var de lätt värt, jag kan inte sova hela dagarna egentligen, de får jag göra på helger och eftersom jag ska in till stan och träffa Tanja och Elin imorgon så måste jag upp tidigt så då är de bra att jag var uppe med tuppen idag så jag kan somna tidigt ikväll. Thom kommer över till mig senare, sen sover han över hos mig, då kan jag åka in med han imorgon, då ska jag och Tanja vänta med Elin tills hennes tåg går hem till Södertälje för ett hembesök sen ska jag köpa ut mössan av Tanja, den är verkligen efterlängtad för de är sjukt kallt ute, kände de idag att mina fötter var som istappar och hela jag frös som ja, jag vet inte vad, men de var hemskt! Men måste smått inhandla en och ennan julklapp nu redan så slipper man bli pank på en och samma gång, men jag hoppas att min underbara vän Tanja vill handla julklappar med mig i år, de är nästan som en tradition iaf förut och man får bra råd av henne så de hoppas jag att hon går med på =) kommer vara tomt utan henne nu imorgon framför idol :o men de kommer fler fredagar och med tanke på nästa fredag då de är haloweenfest hos Cattis så hittade jag igen djävulsvans, de finns bara en en dress på Hobbex, men den är jag för fet för och täner inte handla den bra för svansen heller, men jag hoppas att jag hittar ngn till veckan, eller har ngn ngt tips om vart de kan finnas? för att göra en själv kan jag ej, har tänkt tanken men näe..

Men nu blir de riverside och spela som gäller fram till halv ett..

puss

Ovido - Quiz & Flashcards