Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Maria - 12 oktober 2009 23:27

Ikväll har jag varit med Lilly och Lai vilket var hur trevligt som helst, vi käkade sibylla mat och satt och snackade en massa och sedan tog vi de lugnt bara. Så kom nyss hem därifrån och snart kallar sängen, är grymt trött och slut i hela kroppen och ute är de inte alls varm, de är ju alperna nästan, undra hur kall vintern blir egentligen, de är inget man vågar tänka på :| men jag längtar ändå tills snön kommer då man får åka i backen, de ska bli så satans skoj (: men kylan kan ju dämpas en hel del tycker jag. Och som ni märker uppdatera jag min blogg ibland flera ggr per dag, men de gillas, iaf från min sida =) Och imorgon kommer Thom hem så ska vara med han på onsdag, de ska bli mys! Så ja, de blir till att sova ut imorrn, sen kolla tvättstugetid, känner att jag knappt ha kläder att ha på mig :o men de fixas imorgon hoppas jag. Men ah, hörs imorgon bloggen..

Av Maria - 12 oktober 2009 15:41

Idag var jag på sambandet som vanligt och vi pratade om kost och så och när jag kom hem tvärslocknade jag och sov kanske två timmar, sen var jag tungen att lämna ngt papper på kommunen och därefter tog jag ut pengar, gick på coop och skulle handla shampoo och tandkräm med en kumpong, 50kr men min smarta mamma hade inte lämnat coop-medmera kortet så jag fick inte handla de, andra gången jag skämmer ut mig, så då får hon fan lov att gå dit själv för jag pallar inte de mer. Jag kunde ha vilat längre för jag är snuskigt trött och hungrig men kan inte äta förren senare för Lilly skulle hem och fixa hemmet och fixa sig innan och sen kommer Lai, men vet inte än vilken tid och jag håller på gå under snart, och jag tänker inte äta ngt hemma för de finns knappt ngn mat eftersom vi hade sagt 4-halv 5 och nu är de försenat eftersom hon ska fixa en massa och vi ska äta kina tillsammans senare, men de lär ju ta sin tid :( de känns inte alls skoj! Men de finns inte så mycket jag kan göra åt den saken. Måste möta mamma snart vid övergångsstället så hon kan ta kupongen och handla de hon skulle ha, för jag har varit i centrum 2 ggr idag och de är inte varm ute, så sparar den gången tills senare idag då vi ska äta osv. Och sen måste jag se riverside idag, de är inte så spännande nu som de varit, de är mer tråkigt men känner ändå att jag måste kolla på de annars är de inte okej ;p Men aja, de var väl de jag hade på mitt hjärta just idag. Vi får se vad kvällen har att bjuda på, trevligt ska de bli iaf, bara de blir av någon gång, blir less för jag är döhungrig och ja, ni fattar.

hejpa

Ovido - Quiz & Flashcards