Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Maria - 23 oktober 2009 23:32

Enda sedan jag gick veta vad idolerna skulle sjunga blev man halft less för de var inte så många bra låtar ikväll men det överraskade mig att joy tempest gästade i rocktemat, de var super nice, har sett han och gruppen live, tufft va? men dock inte när dom sjöng utan bara när dom skrev autografer och dom har jag någonstans, måste leta upp de känner jag. Och ikväll tyckte jag att de var rätt som åkte för han är inte av av mina favoriter om man säger så, men Calle och Erik var bäst ikväll och när jag såg på eftersnacket att katrin zytomierska är gravid, är de sant tro? iaf grattis till henne =) de är alltid lika kul att se eftersnacket men denna gång sa dom inte vilket tema de skulle vara nästa vecka, vilket är super dåligt och tråkigt, iaf för min del. Hoppas att de är ngt bra, men de visar sig på onsdag, men för min del får jag se repris men kommer ju veta vem som åker ändå, alla lär ju snacka om de, men de får jag leva med. Ska snart krypa ner i sängen tror jag, ska spela lite först sen borsta gaddarna sen snacka med Jullan lite om imorgon dagen, men god natt på er alla!

Av Maria - 23 oktober 2009 19:39

Skönt med fredag, fick inte sova ut i morse med tanke på att jag skulle ta fem över halv tio bussen in till stan för att träffa Elin och Tanja klockan tio, de var jobbigt att kliva upp, som alltid annars men denna vecka fast jag har kunnat har jag klivit upp tidigt utan att tagit med sovmorgon, men ibland offrar man sig :) de var trevligt att umgås med dom ett tag idag, fick min mössa idag så jag är happy. Sen har jag varit och ätit middag hos Thom och träffa en massa godiga barn, de är så roligt med barn, gud vad jag längtar men har ett par år till på nacken innan jag ska ploppa ut ngn unge. Men de var trevligt de med, så min dag idag har varit bra! Köpte lite gotta nu när de är fredag så jag och mammsen ska vänta tills klockan blir åtta som hon är alldeles straxt, då blir de idol.

Och tillbaka till min hy, nu har de kommit tillbaka igen, har varit dum och sminkat mig några ggr under de här två veckorna, men trivs inte alls utan men nu måste jag och strö på med salvorna, de är ett måste! Ska byta smink med, ska sminka mig en dag och de är på fredag så får min hy vila nu tills dess. För under ögat nu, på ögonlocket och kindbenen plus att min överläpp är ömm och de jag haft innan på hakan och ovanför, blir galen :/ men har mig själv att skylla, de rinner även ur ögonen men ska vara rädd om min hy, är ju så dum med den när den aldrig får vila, jag klarade de så bra men nu trottsar man :( men men..

återkommer med resultatet från idol.. puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards