Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Maria - 5 oktober 2009 20:22

Jag blir så less, nu är jag torrare än vanligt, tror dock att jag kanske åkt på en ögoninflammation eller ja, jag vet inte men ögat ser då fan inte normalt ut iaf, de är uppsvullet och irriterat, har en spricka under öga men som svider som eld! Sen efter jag simmat så känns de plötsligt ännu värre i de torra :( men simmade som sagt idag med Helna och de var skönt och innan var man på stan med Emelie, de var bra förurom mina öma fötter, av skona! Skulle på möte imorrn på sambandet men de blir inget av eftersom jag ska göta testerna imorrn och på onsdag ist sa dom, så måste avboka de och boka en tid på vc annars blir jag galen, måste fråga vad felett är, har haft de så länge nu. Men de var de jag ville säga idag. Puss och hej

Ovido - Quiz & Flashcards