Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Maria - 19 januari 2010 21:11

Jag är så otroligt lycklig att vi fann varandra Thom, att vi lärde känna varandra. Att vänskap ledde till kärlek. Jag hade ingen tanke på de innan men ju mer jag lärde känna dig så visste jag att de fanns något där, det utvecklades sakta men säkert i några månader sen var de VI. Jag är så otroligt glad över de, jag skulle aldrig kunna välja bort de vi byggt upp, de blir verkligen bara starkare och starkare känslor. Ingen annan har behandla mig med sådan respekt så som du gör Thom, DU accepterar mig precis som jag är, DU vill inte ändra på mig, DU står mig trogen och har alltid öppna armar för mig, DU lyssnar på mig och verkligen finns till för mig vad det än är, DU ger mig så mycket, som ingen annan gjort tidigare. Thom, DU ger mig en sådan varm och härlig känsla, de bara stålar kärlek mellan oss, de är så äkta. Utan dig vill jag verkligen inte vara kvar på jorden, då kan jag lika gärna hoppa av! Du ger mig så mycket värme och kärlek att jag ibland tror att jag svävar på molnen, du  är verkligen så bra så ja, du gör verkligen allt för mig, DU vill mitt bästa och om jag mår dåligt, så låter du mig luta mitt huvud på din axel, du omfamnar mig så varmt och din värme är så varm, de går inte att beskriva känslan att vara dig nära. Jag är så lycklig tillsammans med dig och snart har vi fyra månader, men de känns som jag känt dig så länge jag kan minnas, allt känns så bra mellan oss och visst vi var motgångar vi med som tillhör förhållanden, men vi klarar allt bara vi gör de tillsammans =) DU kör mig hit och dit, du ställer upp i vått och i torrt, du bryr dig så mycket om mig, allt kärlek du ger mig betyder så oerhört mycket för mig, hela du gör mig hel, du är min andra hälft och hela du är så vacker, från knopp till tå. DU är helt underbar och din personlighet som utsida får mig knäsvag. Jag är så otroligt kär i dig, så himla kär. Du är bäst, min kärlek! Dina ögon kan man drunkna i och ditt leènde får mig att smälta, hela du är gudomligt vacker! Jag älskar dig av hela mitt hjärta och mycket mer än så, du är min egna lilal Bubbas <3

Av Maria - 19 januari 2010 14:32

Idag var jag på sambandet och hade mitt lilla samtal och där föreslog Eva att det fanns en utbildning som ligger på tio månader som kock, den skulle ligga i Bergeforsen någonstans, för jag är en praktiker och jag gillar att laga mat, gillar inte all mat men det skulle vara så himla roligt att hålla på med känner jag och de är inte alls lång tid man går där, liksom tio månader sen är mn klar och kanske där efter leder de till ett jobb. Jag känner mig peppad för att söka den utbildingen, men ska se och höra efter vad som krävs och vad man läser, måste ju ta lån så innan skulle de vara bra för mig om jag fick gå ut på praktik för att se hur de är, för de känns så rätt för mig redan nu, men de är säkert mycket att göra, men att laga mat och stå framför spisen är jätte skojigt tycker jag =) ska prata med en studievägledare nu på torsdag och höra efter med henne hur de är osv, för många har sagt att de skulle passa just mig och de känner jag själv med! Så det känner jag ska blin super nice för de finns jobb att få med, bara att få en en fot så är de klart sen kan man säga ^^,
Och igår vart det ingen promenad, kände mig så hängig men ska ta mig en prommis sen hade jag tänkt, lika bra att göra de än att trilla tillbaka på de gamla banorna! Och stegräkaren följer ju inte med denna gång eftersom den är borta men jag kan gå ändå, jag och min mp3 eller om mammsen eller Lilly följer med, de kvittar för mig..
Men nu blir de till att diska, sen bara slappa tills mammsen kommer hem!

Ovido - Quiz & Flashcards