Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Tummen upp!

Av Maria - 19 januari 2010 14:32

Idag var jag på sambandet och hade mitt lilla samtal och där föreslog Eva att det fanns en utbildning som ligger på tio månader som kock, den skulle ligga i Bergeforsen någonstans, för jag är en praktiker och jag gillar att laga mat, gillar inte all mat men det skulle vara så himla roligt att hålla på med känner jag och de är inte alls lång tid man går där, liksom tio månader sen är mn klar och kanske där efter leder de till ett jobb. Jag känner mig peppad för att söka den utbildingen, men ska se och höra efter vad som krävs och vad man läser, måste ju ta lån så innan skulle de vara bra för mig om jag fick gå ut på praktik för att se hur de är, för de känns så rätt för mig redan nu, men de är säkert mycket att göra, men att laga mat och stå framför spisen är jätte skojigt tycker jag =) ska prata med en studievägledare nu på torsdag och höra efter med henne hur de är osv, för många har sagt att de skulle passa just mig och de känner jag själv med! Så det känner jag ska blin super nice för de finns jobb att få med, bara att få en en fot så är de klart sen kan man säga ^^,
Och igår vart det ingen promenad, kände mig så hängig men ska ta mig en prommis sen hade jag tänkt, lika bra att göra de än att trilla tillbaka på de gamla banorna! Och stegräkaren följer ju inte med denna gång eftersom den är borta men jag kan gå ändå, jag och min mp3 eller om mammsen eller Lilly följer med, de kvittar för mig..
Men nu blir de till att diska, sen bara slappa tills mammsen kommer hem!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards