Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Maria - 20 januari 2010 12:02

Äntligen har AA börjat igen, det har verkligen varit efterlängtat! Och idagens avsnitt hände de ena och de andra, man blev helt skakis när slutet kom, det var obehagligt och så sjukt hemskt men så bra. Som de verkar ska de gå på onsdagar ist för tisdagar, de kvittar vilken dag men vill aldrig att de ska sluta, man får aldrig nog av de programmet tycker jag, de är världens bästa program enligt mig. Så ja, jag såg de på datorn ist för att vänta tills ikväll, för jag har nämligen en pojkvän som avskyr de programmet och sedan väntar tvätten på att bli ren och sen blir de en promenad, matlagning och filmtime med min bubbas =) Så nu blir de till att diska undan och ta något lätt att äta!
Have a nice day!

Ovido - Quiz & Flashcards