Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Maria - 22 januari 2010 10:43

Inatt drömde jag yttligare en knasig dröm, om ett spökslott osv, allt var så knäppt. Jag och Thom var otrogen mot varandra i olika rum, ingen brydde sig så mycket, mer än att efteråt berättade vi inget för varandra men vi hade ändå väldigt dåligt samvete, sen så låtsades vi som ingenting hade hänt, de var så hemskt, för det kändes så otroligt verkligt. Inte för vi skulle kunna vara otrogen mot varandra MEN ÄNDÅ, jag blir ju smått rädd ändå, usch, de var inte alls skojigt! Men ställde som sagt klockan på tio idag så jag ska kunna hinna in till birsta en sväng, sen kommer Thom och hämtar mig runt tre tiden, ska ta elva över tolv bussen in, så de blir en kort sväng in dit =) har ingen att gå med henne för alla är på skolan osv, men de kvittar för mig, ska ändå inte vara där en längre stund, sen jobbar Tanja där idag med så får ta en liten pratstund med henne om jag får hyper tråkigt ;p men nu blir de att käka lite frukost sen platta håret och dra på mig lite foundation. Mina ögon börjar krångla igen, hoppas jag inte åker på ngt skit igen, *PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ* men de var väl de, ikväll blir de let´s dance tittande och imorgon blir de att åka till Thom och där ska vi pimpla, låt bäste kvinna vinna ;) hähähä
kyss!

Ovido - Quiz & Flashcards