Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Maria - 5 januari 2010 16:06

I slutet av varje månad ska man få pengar insatt på sitt konto av soc, men det har inte kommit in något alls, jag har kollat varje dag och nu ligger jag minus på kortet eftersom de dras 12 kr varje månad för jag har mastercard. Och igår ringde jag till kommunen så de kunde koppla mig till min handläggare men då hade hon inte telefontid just då, att jag skulle återkomma dagen efter vilket är idag, men då har dom någon jävla klämdag och då kan jag inte få tag i någon alls, hittar inte nummret någonstans, inte på internet eller på några papper. Fel att dom kunde meddela det till mig igår redan att de inte var tillgänglig idag. Jag blir så otroligt irriterad, eftersom de hänt fler än en gång, och att dom inte svarar, för de är inte de lättaste att få tag i dom, och som jag uppfattar de så kan dom ha klämmdagar imorgon eftersom trettondagsafton är imorgonbitti, jag har liksom inte ett öre att röra mig på nu, kul att bara sitta fastklistrad framför datorn, för de är snorkallt ute och ja, de finns inte ett skit att göra, får väl pyssla på med att städa upp rummet igen och renbädda, de får bli min hobby idag. Thom åjte nyss hem och de känns hur tomt som helst, men man kan ju inte vara med varandra jämt, fast de är mys! Men aja, puss på er godisråttor..

Ovido - Quiz & Flashcards