Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Maria - 18 januari 2010 19:49

Svuvig har man gått och blitt, fryser som en jude fast de är värsting varmt inne! Så ja, sitter nu i morgonrock och dricker varmchoklad, de värmer så gott :) så nu känner jag mig varm för ett tag iaf, känner mig febrig också, de får bara inte inträffa att jag ska gå och bli sjuk, de hinner jag inte. Ska ju läsa upp engelskan och allt nu ju :/:/ men de är bara att chilla..
Och svar till dig Tanja, jag har den på skon för att mina kärlekshandtag är ivägen emellan åt så den räknar inte alla steg där, Katrine rekomenderade att det är lättare på skon så länge dom är i vägen och just nu är dom de tyvärr, även om de kanske inte syns så räknar dom inte alla steg för den kommer som ikläm på ngt vänster, så just därför :/:/ synd om mig jag VET!

Av Maria - 18 januari 2010 13:49

Helgen var varit kanon, i fredags tog jag och Thom de lungt, vi kollade på let´s dance med mamma, sen myste vi till de bara. Eller ja, vi inhandlade de som skulle vara till käket vi skulle laga ihop hemma hos Malin och Jonas på lördag kväll. Vi åkte först på lördag på barnkalas för lilal Tilde som fyllde 4år sen efter de for vi hem och packade och gjorde oss klar tills vi for hem till Malin och Jonas, där jag och Malin ställde oss och lagade maten medans grabbarna satt och spelade lite tvspel. Efter den goda maten såg vi på Alvin och gänget sen efter de såg vi Johan Falk, den första filmen, den var sjukt bra, men mycket att hålla reda på så allt info gick inte in rikigt, men fattade mer igår när man såg den sista andra filmen på tv. Men nog om de.. Ska komma till saken...
Jag är så sjukt slarvig och ledsen på mig själv,  jag har nämligen tappat bort min stegräknare, den satt inte tillräckligt på skon, för den måste ha åkt av när jag var och köpte blomma åt Thom :( BUHU.. ska inte köpa ngn ny heller, inte en på ett tag, ska vara UTAN, så jag inte slarvar bort den igen, för jag blir galen, först går den första sönder och nu är den andra borta :( inte alls skoj, inte alls! Så ja, vad gör man? jo, diskar... AJÖKEN!

Ovido - Quiz & Flashcards