Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Maria - 4 januari 2010 18:53

Det blev ingen fest på nyår som jag kanske nämde i tidigare inlägg, men kvällen blev lyckad ändå, jag och älskligen gjorde maggis kycklig och ris och åt de innan vi köpte lite gotta inför kvällen, vi tog ett varmt skummbad som vi kröp ner i och myste ett tag, vi hade en god pratstud och det var verkligen super mys =) sen kollade vi på lite film innan vi gick ut för att fira de nya året, dock inte med någon alkohol, så de blev cola ist, och dagen efter mådde jag bra med =p och nu med ögoninflammationen så är de bättre, är torr nu ist :/ men de går över tidsnog de med.. Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer, ska borsta tänderna sen ska jag och hjärtat åka hem till han för att hämta mina ögondroppar som jag glömde hos han sen ska vi gå på bio och se luftslottet som sprängdes, jag hoppas och tror att den är bra, det är den sista filmen, och gud så många filmer jag vill se på bio.. hugaligen ;p
sen fick jag ett papper på posten idag att jag kommer in på konvux för att läsa upp min egelska, skööönt!!
puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards