Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Maria - 10 januari 2010 20:56

Herregud, jag är en världsmästare på att dra vurpor och de lyckades jag med idag, 4-5 ggr på 22 min, är man duktig eller är man duktig? och på arslet alla ggr, men som tur var så gick de bra, lite kall om rumpan är man ju men ingen skada var sked. Och det beror ju på mina skor med, men måste ju variera och dom jag hade nu är varmast men halast, så då välkomnar jag broddar hedan efter, för jag vill inte slå ihäl mig precis. För är man född till klantig, så ja vad gör man? :D men nu ska jag snart krya ner.. Och imorrn är de sambandet igen!
natti

Av Maria - 10 januari 2010 16:58

Snart är de dax med allvaret, ska läsa upp engelskan och första dagen är nu på onsdag, är nervös för vad som kommer att hända, för nu när man inte har något klargjort för sig så blir de bara en massa tankar om allt och framför allt hur lång tid det ska pågå och vilka man ska få gå i samma grupp som, för att jag ska klara de och för att jag ska kunna konsentrera mig så ska gruppen vara bra med, annars kommer de bli tufft! Visst är jag där för min skull, men jag vill ändå känna mig trygg på den platsen jag befinner mig på och att jag får den hjälpen jag behöver, för engelska är långt ifrån mitt ämne.. Men jag vet att jag fixar de, med viljan så fungerar allt! Och någon praktik plats har jag inte en aning om en vad jag vill göra eller inte, vill sattsa på ett manligt yrke, som jag sedan kaske vill fortsätta med, för vem vet? jag kanske får en en fot där? aja, det återstår att se bara.
Och i lördags köpte jag tallrikar till flytta hem ifrån lådorna jag har, sedan en ram till en yttligare en tavla jag satte upp, skit snyggt! Ska också köpa en lyckta jag kan ha i fönstret och en massa små lyckor och inreda med en massa smått och gått, så de blir en mysig stämning här =) har ju redan påbörjat och mer ska de bli, allt ska gå i grått, vitt och svart, bortsätt från databordet och den jag har tvn på eftersom de är i trä, men tidsnog blir de annat där med, och jag ska ju senare flytta hem ifrån men då har jag detta med mig, så slipper jag köpa allt då =) sen blir de yttligare en talva som jag ska ha ovanför sängen..
Men nu blir de en prommis med mamma, på med stegräknaren och på med varma kläder!
Hejs

Ovido - Quiz & Flashcards