Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Nervös!

Av Maria - 10 januari 2010 16:58

Snart är de dax med allvaret, ska läsa upp engelskan och första dagen är nu på onsdag, är nervös för vad som kommer att hända, för nu när man inte har något klargjort för sig så blir de bara en massa tankar om allt och framför allt hur lång tid det ska pågå och vilka man ska få gå i samma grupp som, för att jag ska klara de och för att jag ska kunna konsentrera mig så ska gruppen vara bra med, annars kommer de bli tufft! Visst är jag där för min skull, men jag vill ändå känna mig trygg på den platsen jag befinner mig på och att jag får den hjälpen jag behöver, för engelska är långt ifrån mitt ämne.. Men jag vet att jag fixar de, med viljan så fungerar allt! Och någon praktik plats har jag inte en aning om en vad jag vill göra eller inte, vill sattsa på ett manligt yrke, som jag sedan kaske vill fortsätta med, för vem vet? jag kanske får en en fot där? aja, det återstår att se bara.
Och i lördags köpte jag tallrikar till flytta hem ifrån lådorna jag har, sedan en ram till en yttligare en tavla jag satte upp, skit snyggt! Ska också köpa en lyckta jag kan ha i fönstret och en massa små lyckor och inreda med en massa smått och gått, så de blir en mysig stämning här =) har ju redan påbörjat och mer ska de bli, allt ska gå i grått, vitt och svart, bortsätt från databordet och den jag har tvn på eftersom de är i trä, men tidsnog blir de annat där med, och jag ska ju senare flytta hem ifrån men då har jag detta med mig, så slipper jag köpa allt då =) sen blir de yttligare en talva som jag ska ha ovanför sängen..
Men nu blir de en prommis med mamma, på med stegräknaren och på med varma kläder!
Hejs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards