Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Maria - 13 januari 2010 11:54

Nu har jag drömt underliga drömmar i tre nätter, jag förstår inte. Det är som att jag går in i ett hus, olika hus och besöker "andar" jag kastar omkrign mig pallar av rädsla, jag känner på mig något så starkt att det finns någon som vill nå fram något, för det handlar mycket om rädlsa och om döden, att någon vill mig något, blir alltid lika rädd och när jag vaknar är de lika så, som att jag inte drömt de utan att jag har varit med om de, det är sp obehagligt fast de bara är en dröm. Så i tre nätter har jag drömt en massa saker om andar och att jag är rädd för något, vad kan de beror på egentligen? då när jag är själv hemma sitter jag och inbillar mig en massa, kan inte förstå vad eller varför, men jag lyssnar efter ljud, jag kollar mig omkring, det är mycket för att de spökade i min gamla lägehet och många utav er kanske tycker att jag är knäpp nu, men jag tror på andar och så är de bara, så ibland kan jag tänka och känna, är de så här med? har dom flyttat med oss? men jag har inte mäkt något här speciellt, kan känna mig iacktagen och så, men så känner jag vart jag än befinner mig typ, och nej jag är inte sjuk och de förekommer inte varje sekund utan just för ögonblicket! Men måste sudda ut dom tankarna och inte tänka på det alls, koppla bort dom för de gör mig tokig för de återkommer även i drömmarna. Men denna natt ska jag sova med Thom så hoppas de blir skillnad då, för oftast drömmer jag också att jag är otrogen, men tur att allt föresiggår bara i drommar och att verkligheten är bevarad oh fri, ja.. ni förstår kanske? :)

Ovido - Quiz & Flashcards