Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Maria - 8 januari 2010 13:36

Idag när posten kom i brevlådan hämtar jag den som i vanlig ordning, isf oftast och då har jag fått ett brev med ngn sak i, så jag öppnade jag där låg det en liten mp3, en hallo kitty, hennes huvud och på rosetten byter man låt osv, och modralet till den är rosa och är utav sammet, och där på är det en hallo kitty med, de är 2 gb på den som jag minns så ska ladda den idag med en massa låtar, så nu slipper jag klaga på att jag inte vill gå själv, nu har jag musiken och de är ju skönaste ändå =) så ett stort tack till Katrine, min svägerska som gav mig den som en födelsedags present, hon är guld värd och jag är sååå glad, hon är sååå snäll om omtänksam.. Hade ingen aning om att jag skulle få den, vi satt och kollade på den på internet då dom var här, sen var de inget mer med de tänkte jag, men den luringen skickade den till mig, och den är sjukt söt och ja, den kommer vara till bra användning, den är lite bara men de då får den plats iaf =D så på med stegräknaren och in med hörluararna och på med varma kläder och ut genom dörren för ut ska Mia och bli smal och bara utnyttja mp3n och stegräknaren så de bara skriker om de =) vänta ni bara.. Och med musiken blir man ännu mer peppad, ska ha den på gymmet med och ja, inte när jag simmar, men när jag tränar och är ute och går! Och inte mer med det så fick jag mina pengar av soc idag, mer än vad jag brukar, och det känns så underbart! Nu är jag rik för stunden igen, ringde henne i morse och fick äntligen tag på henne, de var kö ett par ggr men jag ger mig inte, så är de bara. Det var försenat pga storhelgerna, men de är vad dom säger sen om man ska tro på de eller inte är ju en annan femma, men nu är pengarna mina iaf och de kan inte bli bättre stark för denna dag, liksom allt bra hände idag.. Så nu ska jag ner med mamma i tvättstugan, sen upp och göra lite käk innan min mage bråkar med mig, Sen blir de damsugning och bäddning, och där efter vänta på att Thom ska komma.. Men innan de ska jag och mamma inhandla maten vi ska äta idag, kanske tacos, är lite sugen på de idag och e var ju ett tag sedan jag åt de. Och ja, en underbar dag helt enkelt (Y) de tackar jag för! Men så finns det ett störigt moment som jag stör mig på, det är att jag alltid råkar komma åt en knapp på tangenbordet och det gör så allting blir stort, minns aldrig vad jag går in på, de har ngt med procentigheten att göra på sidan, men vart finner man de? ett rop på hjälp, tack???!!

Ovido - Quiz & Flashcards