Direktlänk till inlägg 4 maj 2010

Mycket som händer

Av Maria - 4 maj 2010 15:29

Usch vad vissa saker och ting känns jobbit just nu. Jag vet inte om jag klarar engelskan, pratade med min engelska lärare idag och jag måste klara två delar i engelskan om jag ska fixa kursen. Och när jag tränar på nationella provet så känns det hopplöst! Jag har så otrligt jobbigt och svårt med engelskan så ja, de finns inga ord att beskriva.
Jag pratade även om projektet och de visste hon om, och på sätt och vis är de bra att hon kommer ha hand om de, annars måste jag kanske börja om och eftersom hon fått en bild av mig nu redan så kanske de blir bättre med tiden? just nu är klassen ett zoo, de går varken att jobba eller koncenterar sig på de man ska göra. Men de är smällar man får ta efter nationella som är vecka 20 för min del.
Jag har iaf fått en lite klarare bild på projektet, vilket känns bra. Men hela bilden får jag klar på tisdag. Det känns som jag har mycket på hyllan nu, jag kanske får ett ja på sörberge köket eller på ica? och projeket är i sommar och då får man ju aktiveringsstöd, så pank kommer jag ju inte att vara i sommar, vilket jag var orolig för men då är de andra saker som snurrar runt uppe i skallen, hur de ska bli med sthlm resan och allt de dära? och om jag kommer in på kockutbildningen? om jag kan studera med de på projektet? ja, de är många bollar i luften nu.. Men allt löser sig, de vet jag.
Nu väntar jag bara på min kära Thom som ska komma till mig, det blir myskalas då!
Hejja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 30 juni 2010 12:43

Jag måste säga de att jag har sovit så dåligt i natt, vaknat och somnat om ett par gånger. Drömt en massa konstigt och ja mardrömmar skulle jag vilja kalla de. Ska inte gå in på vad jag drömde, de skulle ta eveigheter. Och visst drömmer jag knasiga d...

Av Maria - 29 juni 2010 11:53

Jag blir seriöst galen.. Jag sitter som fast i denna sketna håla, Timrå! Att ha f-kassan och soc tillsammans är ingen bra kommunikation.. Det segar och tar sån tid. Jag behöver pengar och det är nu! Och de är fin väder men alla har som flyttat från T...

...

Av Maria - 29 juni 2010 01:02

Känner att jag behöver skriva av mig lite..   Jag vill skaffa en ny blogg för att få till de snyggare osv, men då när jag och Tanja satt och diskuterade om de så tänkte jag efter på vad hon sa, att allt kommer ju försvinna? menh jag tänker ha kva...

Av Maria - 28 juni 2010 21:35

Och så var midsommar helgen över.. Ny dag med nya tag! Och denna vecka ska jag njuta rikigt ordentligt för nästa vecka är de allvar och då ska jag börja jobba, i en månad och kanske ytterligare två veckor till, jag hoppas på de iaf!   Helgen har ...

Av Maria - 24 juni 2010 13:45

Jag vaknade runt kvart i elva kanske, klädde på mig för att springa upp på ica och handla lite ägg.. Jag fick tag i en hjärtformad sockerkasform igår på lagerhouse, bra pris och allt så jag köpte den... Tänkte överraska min prins med en sockerkak...

Ovido - Quiz & Flashcards