Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Maria - 23 maj 2010 14:43

Just nu sitter jag hemma hos Tanja. Väntar på att Thom ska komma, ska bli underbart att få träffa honom, är inte van att vara ifrån honom på helgerna. Men att ha varit med Tanja har varit riktigt roligt =) fler sånna helger kommer längre fram. Vi har hunnit gjort en massa skoj nu när våra grabbar ha varit ifrån oss.


Och på tisdag har jag nationella prov i engelska, jag är verkligen nervös hur de ska gå, de känns faktiskt rikigt jobbigt :/ men jag ska göra mitt bästa..
Men någon del måste jag kunna klara, tycker jag..  Annars har jag en sommar att fixa de på innan jag ska börja sommarjobba, fick ju sommarjobb i en månadpå central köket, de kanske blir två extra veckor med, de återstår att se =) men lycklig är jag. Och bra lön kommer jag att få, sen får vi se hur de blir med projeket, men först får vi se hur veckan blir med nationella.. Önska mig lycka till <3

Ovido - Quiz & Flashcards