Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Maria - 10 maj 2010 18:19

Jag måste bara uppdatera att jag fått kontakt med min tremänning via facebook. Mamma bad mig söka på Denise De vall och de gjorde jag också, blev vän med henne och där startade vi en konveration. Ingen utavoss har kontakter med mammas sida, så som kusiner och sådära, men nu kanske de blir ändrig på de. Carola, hennes mamma blev vän med mig efteråt, så de var ju roligt =)
Och till något helt annat, Marabou polka.... jag säger bara mmmmmmmmmmmmmmmh!

Av Maria - 10 maj 2010 13:38

I fredags var de min sista dag på praktiken. Kände mig hänging där ett tag men tog en tablett så lugnade de ner sig.
På fikat kom de med tårta, bara för JAG skulle ha min sista dag där, blev totalt chockad när de berättade att de var för mig när jag hade slängt ut att jag inte gillade tårta, men fick iaf glas med karamellsås, de var gott =) dock spilde jag såsen på halva mig, men jag bjuder på mig själv (Y) och när dagen var slut fick jag en present av chefen, en skyddsängel i proslin, hur fin som helst, man blev som rörd, de var för att jag lyckats så bra, och alla gillade att arbeta med mig. Jag blev verkligen glad, så kanke jag fått en plats där i sommar, jag bara hoppas på de bästa! De skulle vara toppen..
Och i helgen umgicks jag med Thom och även fick jag en tid med Tanja, de var toppen. Och på fredag ska jag umgås med henne igen, de ska bli currygryta och en massa mys, staden kallar även på oss!
Puss påer!

Ovido - Quiz & Flashcards