Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Maria - 17 maj 2010 21:23

Jag var på projektet första dagen idag och jag kan inte direkt påstå att jag fick något humm på hur de ska gå till riktigt, och jag vet att jag inte är ensam om det. Det är många frågetecken. Förhoppningsvis får jag veta mer imorgon.
Skulle vanligtvis på skolan imorgon men det känns för "oviktigt" med tanke på informationen imorgon om allting, så ja.. Nationella får skjutas upp en vecka, är inte alls taggad :/ men som sagt, allting löser sig förr eller senare.
Tycker att vi går lite sena dagar bara, men welcome to working life (Y) eller ja, pluss och arbete skulle man ju kunna kalla de!
Och troligtvis ska studievägledaren se vad hon kan göra för att kolla om jag kommer in på utbildningen, för de är min störta vilja, just now!
Så jag hoppas att hon får ett svar i morgon, idag var hon inte anträffbar hon som hade hand om de när hon försökte nå henne, så ett nytt försök i morgon.
Sen efter de var jag ute med Lilly sen har jag haft fullt upp med städning och så, så ja.. Ska snart hoppa in i duschen sen blir de sängen..


Ovido - Quiz & Flashcards