Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Maria - 20 maj 2010 17:19

Tröttare människa får man leta efter. Att börja dagen med film är kanske inte de bästa, nyvaken och ska se film. Men såg bröllopsfotografen, rolig men lite utdragen. Efter de var de lusch och klockan två skulle vi mötas vid bowlingen i birsta. Jag, Robin, Lilly och Conny var i ett lag, jag kom sist men inte sörjer jag för de inte, jag hade roligt ändå men de blev jobbigt emot slutet, och jag säger "jag fick en sprite" men menade speare. Haha, helt allvalig med, men de bjuder jag på. Och nu är jag hemma, trögg och hungrig, men onyttig som jag är ska jag ut och äta med mamma, sen får de vara slut på skräpmaten en tid framöver! Vill inte gå upp i vikt som jag kanske gjort nu? men de går jag bort, trist att vädret ska växla så man vill inte gå så lång med tanke på väderleken, de kan ju snabbt ändras och vill inte bli blöt.

Och nu har de snart gått en vecka, på måndag börjar allvaret!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards