Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Maria - 27 maj 2010 20:21

I morgon är de sista rycket, då ska jag göra nationella som jag tjatat om i tidigare inlägg. Är inte speciellt nervös nu men senare ikväll eller i mogon kommer de kännas som mest! Ska in halv nio sen efter de ska jag in på AF och fixa några papper innan jag går till projektet och avslutar ännu en vecka. Skönt!

Och på måndag ska jag in till folkhögskolan och få några uppgifter så jag kan fixa historia A, så ska plugga bägge delarna, alltså engelska och historia. Om jag nu inte skulle fixa engelskan, men förhoppningvis så kommer jag fixa de. Men jag är väldigt skeptiskt till de så ja, de återstår att se i morgon eller senast på måndag. Håller en tumme för att de ska gå bra för mig. Hade tänkt läsa historia OM jag skulle fixa engelskan men nu behövs de kanske inte så väldigt mycket jag måste komplitera. Men ska ge gärnet så pennan glöder och fixa bägge delarna. Nu är jag peppad! Lånade böcker idag på bibblan, engelska böcker.. Måste göra allt för att träna in engelskan, så de sitter.


Och nu snart ska jag och Thom göra oss nattisklara sen blir de sängen, sooova!
Sedan måste jag bara tillägga att vi har åtta underbara månader tillsammans, de gillas <3


Nattinatti!

Ovido - Quiz & Flashcards