Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Maria - 18 maj 2010 20:19

Idag på projektet har vi mest jobbat med CV och peronligt brev. Jag ska finputtsa mitt så de blir ännu bättre och spackla de lite, rosa papper, eftersom rosa.. de är ju jag (; senare kom en snubbe från NTI skolan, vi ska jobba genom dom, sämst nog så är de så, dyra böcker och ja, hela systemet för mig är för invecklat. Kanske för jag är för trögfattad? de är som sagt bara engelskan jag behöver och ska göra, om jag inte fixar de nästa vecka vill säga, håller en tumme för mig själv!


Käkade med Robin, Lilly, Marina och Carro idag på taivagnen, bra mat och inte var de lite man fick heller, de var värt pengarna. Har aldrig vågat mig dit, men nu var de dax kände jag. Modiga lilla Maria vågar testa något nytt, de är ett kors i taket de.
Sen fick jag goda nyheter, men ännu vill jag inte gå ut med de OM de skulle bli annorlunda. Visst blev ni nyfikna nu? :)

Och bara för en liten stund sedan kom jag hem från stan/birsta med Julia, köptestudent present till Thom, super nöjd med köpen!
När vi åkte hem svängde vi in på popgrillen för att köpa oss en smarrig strips och sedan for vi ner till kyrkogården av alla ställen och åt de i bilen, sen hör jag något knackade på rutan, men jag tänkte att jag hörde i "syne" eller vad man säger? men sak samma så säger jag de till Julia men hon är döv och hörde ingenting, sen en liten stud efteråt hörde jag ljudet igen, jag hörde alltså rätt. Jag regaerade väligt på de, och kalla mig paranoid, men så var de iaf.. Läskigt som fan, jag har varit med om mycket och VET att de finns, dom som inte varit med om någonting eller så förstår jag att dom inte tror de, men jag vet att jag har rätt i de hära, hugaligen..
Så var de med de och den dagen, imorgon är de en ny dag med nya möjligheter, så glöm dina bekymmer för imorgon kommer nya!


Big love på er! *smack*

Ovido - Quiz & Flashcards