Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Maria - 24 maj 2010 17:06

I morgon är de första delen av nationella som står på schemat, vilket känns super nervöst. Jag har ett hum på hur de kommer att se ut, hur de är upplagt men de är svåraste delen i morgon, gör bort de värsta de första jag gör, och på onsdag är de andra delen och på fredag ska jag göra de andra två delarna. Jag måste fixa tre delar av fyra för att få godkänt i engelska, men jag ska göra mitt bästa och om jag inte fixar de så har jag en chans på projeketet med men jag gillar inte deras upplägg, men ska inte göra de värre än vad de är. Det återsåtr att se hur de går denna vecka, sen får jag ta de som de kommer..


Idag gick tiden verkligen så sjukt segt, och nu när jag skriver detta känns de som jag drömt om detta inlägg, läskigt! Men nya tag i morgon, de blir en bra frukost och en bra lusch och mycket sömn, ska ta med mit en vatten flska och något med socker i så jag får en kick ^^,

Och jag glömde skriva om filmen jag och Tanja såg på bio, den var suuuper bra! Lätt en av dom bästa filmerna jag sett om inte den bästa? jag skulle kunna gå oh se den igen, me like!
hejs

Ovido - Quiz & Flashcards