Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Maria - 5 maj 2010 18:50

Jag kom inte ihåg att det var sista avsnittet av Andra avenyn idag, de känns förjävligt! Jag har följt det sedan dag ett, eller ja.. Jag missade många avsnitt i början men dom fanns ju att kolla på internet. Och nu är de slut, inte bara ett uppehåll utan ett slut som kommer vara för evigt. Jag kanske låter fjatig, men jag har aldrig föjlt ett program så noga som detta, de är klart de bästa tvprogrammet som någonsin varit på tvn. Att de inte räknar med alla tittare på internet? de är så dåligt.. Jag önskar att de får så mycket klagomål och att de gör en ny sesång, snälla? Alltså jag blir helgalen.. Såg sista programmet nu, fan vad de händer saker, jag hade rätt om Kim. Och allt de andra som händer, herregud! Det känns så tragiskt och ledsamt, vad ska jag nu längta efter på onsdagar? :/ Visst har allt sitt slut men så länge har de ändå inte varit, som alla de andra populära tvprogrammen haft sin livslängd? då kunde man inte ens kolla på internet som nu? de borde räkna med internets tittare med, för varför annars lägger dom ut programmen där? de läggs ut klockan nio på morgongen med? Jag har sett massvis som klagat över detta och de gör inget åt de? fan vad de suger! Alltså, jag skulle kunna sitta och skriva en hel bibel om detta känns de som, men vad hjälps de? aja, ska ta en varm dusch nu och sörja med lite chocklad! puss på er

Av Maria - 5 maj 2010 17:04

I morse fick jag halft panik. Thom åkte ju vid sex tiden i morse så jag somnade om, drömde en massa konstiga saker så jag var ju inne i en djupsömn men vaknade ändå av att kolla klockan, då fick jag panik, klockan var 13.44, jag har inte sovit så länge på flera månader nu. Visst var de väl skönt, men änd¨jobbigt eftersom jag ska kunna somna ikväll med, med tanke på att jag ska upp halv sex imorgon. Men jag får bita i de sura äpplet och göra de bästa av situationen. Ska även på en jobb mässa imorgon med, så de blir mycket imorgon. Och nu är de bara två dagar kvar på min praktik, det har gått snabbt!

Men jag har gjort någon nytta idag iaf, var ute med Lilly på en lång promenad till vävland och tillbaka, de var skönt! Så nu har jag gått mina 10000 steg idag.
Ska dock hjälpa mamma med tvätten idag, så får nog ihop lite fler steg. Annars ska jag bara lata mig. Skulle behöva göra lite engelska, men de får bli senare ikväll..
Ska även se andra avenyn idag på datorn, inte många program kvar till slutet nu. Sen blir de att se efterlyst ikväll, för efter de blir de läggdax!
Och imogon ska jag även träffa min pingla Julia, skulle behöva köpa en blomma till mormor med eftersom hon fyllde år igår, så är fullbokad som vanligt!
Men nu ska jag laga lite mat, har inte ätit ngt idag men konstigt nog är jag inte hungrig, magen har inte skirkit på mat ännu..

Ovido - Quiz & Flashcards