Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Maria - 12 maj 2010 11:31

Idag var jag på besök hos tandläkaren, de kollade inte efter några hål som jag trodde att de skulle kolla efter eftersom jag ändå var där. Jag biter mig i kiden emallan åt och de har att göra med att min käke är ojämn, jag biter inte likadant på bägge sidor så de skickade en remiss till tandläkaren inne i stan. Men de sa att de inte hade någonting med några hål att göra, men jag fick inte veta om jag var hålfri? Jag har dock haft tandställning och de var dom inne i stan som fixade med de så får hoppas på en akut tid så jag får svar på mina problem. Jag har inte varit hos tandläkaren sedan 19års kontrollen, så jag vill ju veta om jag har hål eller inte. Aja, de återstår ju att se, ska be dom i stan kolla upp de.

Just nu sitter och och väntar in tid, ska väl ta och laga ihop någonting som jag kan äta sen blir de att byat om, kände att mjukisbyxor och munkjacka inte passar så bra in när man kollar ut, de var rikigt varmt ute. Så de blir leggins och någon tunnare tröja. Och idag ska jag inviga mina nya skor som jag köpte igår, super snygga och sköna, i like it!
Och innan jag åker in till stan för att kolla på ringar med Thom så ska jag ut i solen och glassa med Lilly och Liston, härligt värre!


Och om jag skulle få sommarjobb skulle de vara toppen på snoppen, känner att jag vill jobba och tjäna pengar. Är så less på min dator nu så jag skulle kunna kasta ut den genom fönstret, men garantin har gått ut så vad ska man göra? de är bara att pina tills jag får råd att köpa en ny och då blir de en bärbar som gäller. Så om jag får jobbet i sommar så ska jag köpa en dator för pengarna och spara en del till utbildningen, om jag kommer in. Annars känns de som att jag vill ut och resa, men de känns så långt borta nu med tanke på allt som stgår på schemat!


Pöz!

Ovido - Quiz & Flashcards