Alla inlägg den 3 maj 2010

Av Maria - 3 maj 2010 17:03

Ett nej från sundsvalls sjukhuskök, ett nej till IKEA resturangen, ett nej till Juniskärs café.. Surt men det är inte de lättaste att få ett sommarjobb/jobb utan utbildning i dagens länge! Jag väntar på svar på ICA och Sörbergeköket nu, någonstans måste de ju nappa tycker jag? sen ska jag fortsätta söka, blir galen! Vill inte sitta hemma och leva på mamma, hur roligt är det?
Jag är glad att jag fick komma på en interjvu iaf, de var en stort utmaning för mig. Och nu är de sista veckan jag är på praktik, så då blir de att fortätta söka fem jobb i månaden. Och även läsa upp engelskan, de känns knapert :/ hur ska jag fixa de?

Kom med i ett projekt som är suveränt, men jag är kvuven med tanke på att jag kanske kommer in på utbildningen? men om inte så kommer jag säga nej till något bra? får ringa ett samtal imorgon och prata ut om de.
Men nu ska jag på två årskalas hos Thoms syster dotter..
Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards