Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Maria - 31 maj 2010 21:45

Jag har inte bloggat på ett par dagar, har varken haft tid eller ork. Klarade iaf inte nationella, de kändes rikigt surt! Just efteråt var jag ledsen, arg och ja.. alla känslorna kom på en och samma gång. Men nu lägger jag ner engelskan ett tag, nu är de historian som står på spel, hoppas de går bättre, de börjas i morgon.
Var på folkhögskolan idag och hämtade material, och lärarna glädje sig åt att se mig, de var roligt :) sen träffade jag Sofia och Bonnie, snackade med dom ett tag och vi kom överrens om att dra ihop hela klassen framöver och hitta på ngt, och de tycker jag verkligen!

Sen har jag varit på birsta och inhandlat en del, lite linnen och annat små plock.
Och snart blir de duschen innan man kryper ner i sängen, ingen Thom sovandes tätt in till mig heller, de gillas inte :(

God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards