Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Maria - 1 februari 2010 19:24

Åh, idag kom Thom tillbaka till mig ett tag och var hos mig ett tag, han kom med en bukett med olika sorters blommor, de var så vackert, jag blev så rörd så jag började gråta, det var så fint! Åh, jag blev så glad och så lycklig, i love him <3

Av Maria - 1 februari 2010 11:47

I morse när klockan ringde trodde jag inte att de var sant, kunde knappt öppna ögonen dom ville bara åka ner igen och somna om igen. Men jag kunde inte, jag skulle ju upp till sambandet och kanske senare in till birsta med min kära mor, beroende på om jag ska på samtal ett eller tre, det återstår att se. Men nu har jag pluggat färdigt för idag, borde läsa genom lite i booken bara, de är rätt svårt för engelska är inte min grej sen är de en bok på 77 sidor, de är inte nice! Men jag ska ge det ett försök iaf, sen får vi se hur de blir.
Helgen har varit underbar iaf! Middagen med Tanja, Robert och Thom var underbar, vi hade det vädligt trevligt och bowlingen gick väl sådär, de var några folk där runt omkring som jag ogillar och då gick de inte allt för bra, men sällskapet var de bästa, vi hade roligt ändå även fast de var som de var och maten var underbar! Måste verkligen göra fler saker med dom, vi har redan planerat de ena och de andra, kanske helgen blir bokad med pimping och lite mys? och till sommaren blir de en massa skojigheter. Och igår fick jag en massa bra saker. Men nu ska jag inte sitta här och skriva mer, ska bara kolla genom lite på internet sen ska jag lägga mig ner i sängen och försöka mig på boken!

Bye

Ovido - Quiz & Flashcards