Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Maria - 23 februari 2010 21:29

Alltså, jag känner ibland att jag klagar för mycket.. Men när jag gör de kommer jag på mig själv, då tänker jag.. det finns dom som har de värre, jag har så mycket som många önskar sig så varför klagar jag? det undrar jag...

Jag har en underbar mamma, hon ställer verkligen upp för mig, lyssnar och förstår som många mammor kanske inte gör, vissa kan inte ens prata med sina mammor eller föräldrar över huvudtaget, med min mamma.. henne kan jag prata med om i stort sätt om allt. Jag är så glada att jag har henne, visst.. vi har våra dagar, men de har vi alla. Hon är de bästa jag har, utan henne skulle jag inte alls klaga mycket här i livet, hon är guld värd och jag älskar henne. Man kanske inte alltid uppskattar sin mamma, men de är trios allt hon som gett en ett liv, en uppfostran, att man är den man är idag. Hon har gett mig så mycket och jag är så oerhört tacksam. Även fast ekonomin har varit som svårast har hon alltid gett mig ngt, jag uppskattar så lite av henne, de är så mycket för mig. Och man klagar på varandra hit och dit, men om man bor så tätt inpå varandra kan de bli lätt så men min mamma är den bästa mamman som finns. <3 en massa kärlek till henne..


Och genom skolgången, då de var som värst.. på folkhögskolan.. då fanns du där och stöttade mig, gav mig kraft och vilja till att verkligen fixa det. Tanja, du gav mig så mycket och jag är så tacksam för de, för jag vet så väl att utan dig hade jag aldrig orkar, jag hade aldrig någonsin klarar de om inte du fanns vid min sida. Vi klarade detta tillsammans, du var min drivkraft, du gav mig så mycket så jag tog steg för steg för att klara de från ruta ett till målet. Jag mådde så dåligt, du peppade mig och hjälpte mig så mycket du bara kunde, du ställde upp så mycket för mig under tiden tiden. Du visste verkligen hur du skulle göra för att de skulle bli så bra för mig som möjligt. Jag är så evigt tacksam för att jag valde att gå med dig, din väg och ge jävlarnamma.. Det var givetvis tufft och inte bara dåligt, vi hade roligt många stunder med, de var du som gjorde hela skolan till att verkligen gå dit. Jag är så glad att de var du och ingen annan.. För vår vänskap har varar så länge, du visste mig utan och innan, de kändes så bra att ha dig där. Och nu idag, träffas vi inte allt för ofta men det har sina anledningar till de, men jag ska snart komma och hälsa på dig, när du fått ditt egna lilla krypin, det ser jag framemot. Och att vi, du, jag, robert och Thom ska hitta på ngt igen, det skulle vara great! Jag älskar dig min lilla solstråle, du är en massa guld värd <3


Och mina andra underbara vänner, de är inte allt för många men jag har dom bästa, en massa kärlek till er <3


Min bror, min svärerska och lilla Elin, vill komma till er nu, ni är så saknad och att ha er i mitt liv är helt underbart. Jag älskar er allihopa <3


Och min underbara kärlek Thom, jag älskar dig mest av allt <3 alla texter jag skrivit om dig kommer från mitt hjärta som allt annat i detta inlägg.. Du vet vad jag känner och tycker. <33333333333333333333333333333333333333333333333


Pusspårer!

Av Maria - 23 februari 2010 21:11

Nu har jag fått ett hum på handligen på ena boken jag ska läsa till engelskan, läste lite igår innan jag somnade, ska göra desamma ikväll. Och imorgon blir de hammaarbete igen, måste läsa en massa och fixa på lite hemma.. Sen åker jag nog till Thom och sover över hos honnom för det var meningen att han skulle komma till mig men eftersom hans bil inte startar när de är så kallt vill vi inte riskera de, ska till härnösand igen för att uträtta lite ärenden, det är inget man drar upp i bloggen, den som undrar får väl fråga om ni är nyfiken. Hoppas på de bästa iaf, är rätt nervös, men de löser sig på ett eller annat sätt. För om vi är hos honom och bilen inte startar finns de ju startkablar och grejer. Vill inte att vi ska missa den tiden där uppe, för sist han var hos mig, i mpåndags startade ju inte bilen.
Men som de ser ut nu sover jag där, vill inte sova ifrån han. Hatar de!

Ikväll har man tagit några simtag iaf, duktig tjej!

GOD NATT

Ovido - Quiz & Flashcards