Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Maria - 16 februari 2010 17:30

Efter skolan idag gick jag på biblioteket för att kika om de hade go ask alic fast på svenska, som kunde underlätta för mig men det fanns de tyvärr inte, den fanns bara i den engelska versionen som jag redan har och tycker är bökig, så jag känner mig lite orolig inför hur de ska gå med den, lika så skulle jag behöva ha pojken som kallades det, men den fanns bara på svenska ist, och den skulle jag behöva på engelska med tanke på att jag kunde ha den till engelskan och läsa den där, har redan läst den på svenska men nu skulle jag läsa den på engelska. Så ja, de är lite krångel för mig just nu.. Har snart gjort ut gramatikhäftet sen ska jag börja på några andra övningar, och även inför nationnellaprovet, vilket är stort för mig! Aja, får åka in till stan på kulturmagasinet och höra efter om dom har dom böckerna om ingen söt liten sak har den hemma liggandes någonstans? :) men iaf, det rullar på annars med gramatiken, vissa svårigheter men är snart klart med ena delen, vilket känns toppen! Så jag hoppas att jag snart är klart med detta, för jag ska in till sjukhuset och kika om sommarjobb där i köket osv :) så tar tag i saker och ting nu, great! Och just nu väntar jag på att Thom ska komma till mig, han skulle komma imorgon men hans föräldrar skulle ut till hans syster så släpper dom av han här, då får jag sällskap i natt, det gillas! Så det blir att mysa och bara njuta.. Vill inte alls gå ut mer idag, gick hem ifrån skolan sen var jag ute med Lilly ett tag och de är stopp sedan. Funderar på att gå till skolan imorgon, men de får humöret och vädret avgöra.. Nu ska jag servera på facebbok sen blir de att logga ut,
hejpåre!

Av Maria - 16 februari 2010 10:55

Vad säger man? jo, vem fan är de som hammmmmrar varje jävla morgon? jag blir tokig! Det har hänt ett ex antal ggr nu, de är som att de är en väckarklocka för när jag vaknat och är "pigg" så slutar de :s aja, nu är jag uppe iaf, men har ju varit vaken till och från sedan åtta, skulle kunna sova ostört till tio men tydligen inte, någon gillar ju och jävlas, för de låter väl, mycket väl! Men nu sitter jag bara och inväntar tiden, ska åka buss till skolan för jag pallar inte gå dit, lättare att gå hem, för då har man inget att komma sent till iaf.. Ska bara borsta gaddarna sen är jag klar, så jag kan lika gärna sitta och loda framför datorn ett par minuter.. Har dötrist och ännu värre kommer de bli på skolan, men måste till bibblan idag med, sen ringa om sommarjobb, är lite halft seg med de, men de ordnar sig nog, hoppas jag! Jag håller på att spara lite pengar nu iaf, om jag nu inte skulle få ngt jobb, även till kockutbildningen.. Men de var väl de jag hade på tugan.. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards